• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • nennesjuttioåtta

Detta erbjudande "Graviditetsgarantin" som våra patienter döpt den till, gäller under förutsättning att kvinnan är under 39 år och inte gjort någon IVF-behandling tidigare (för utförligare beskrivning se under länken Priser.)

• passionsblomman

Lapinette skrev 2010-08-23 13:20:13 följande:
    nenne - finns det ingen åldersgräns (som med allt annat när det gäller fertilitet)?

Jo, man får inte ha fyllt 39.

• Lapinette

nenne - men Pricken ska väl inte ut den vägen??!!

Ja, antog det (åldersgränsen). Fast 39 år var ju ändå ganska så generöst ... tänker på landstingets gräns vid 38.

• nennesjuttioåtta
    passionsblomman skrev 2010-08-23 13:21:47 följande:

huden alltså, tror inte det är någon Prick på väg ut den vägen (hoppas inte det! )
  • lunagarden

Nenne. har du putsat fönsterna ännu (det är väl en klassiker)?

• Fru FruLLan

Men alltså
    Nu ska jag bevisa min otroliga BT okunskap.
    Men hur gör alla när ni kommenterar nåt någon har sagt och liksom får det inklippt/skuggat i ert inlägg?

teknisk idiot eller?????

• muggles
    nennesjuttioåtta skrev 2010-08-22 12:48:36 följande:
    Ore, ok men siktar ni på att flytta in före jul eller vad är det som gäller nu? En helt annat sak. Slemproppen, är det någon som vet om den är som ÄL-slem eller vad ska den ha för konsistens och hur ser den ut? Inte för att jag tror att jag sett något av den, men i förrgår fick jag en jätteflytning (mer än vanligt alltså, jag är som en tvålautomat) och tanken slog mig att jag inte vet. 
    Jag fick massor av flytningar 23:e (BF) och sedan 24:e på kvällen satte det igång, 25:e åkte vi till förlossningen och strax efter midnatt 26:e är hon född. Nu verkar det hända ngt! Mina första flytningar var ganska vattniga så jag trodde första att det var vattnet som gått och vi var inne för check, men det var bara flytnignar. De var inte vita slemmiga som ÄL-flytningar. Slemproppen är däremot hur slemmig som helst och massor, den missar man inte.
  • lunagarden

Frullan - tryck på den lilla grå knappen till höger i inlägget som du vill citera (det är tre knappar en med en hand, en med "A och en med en pussmun). Om du för muspekaren över står det funktionen.

Svar på tråden Livets toppar och dalar