• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • fru AM

Oupsie - hur är det, var det en liten tjej ni skulle få?

• Oupsie

Muggles, ska svara på kuratorfrågan senare. Måste iväg till sjukgymnasten nu.

AM, ja det verkar som att det är en tjej. Bänkskiva: Granitskiva Nero Assoluto.

• fru AM

Ah - granit! Snyggt! (jag fick välja till guldglitter i vår granitskiva - gör mig lite lycklig varje gång jag ser den!)

• Telis

Hej hej! Har bara läst lite här och där slumpmässigt så förlåt om jag missat någon världsnyhet.

muggles, du vet förstås bäst att samsovning inte passar dig och Moa men jag tvivlar på att du vet hur det passar alla andra barn och föräldrar.

PB, fy för ryggskott, hoppas det går över snart!

Heloise, vilken dramatisk entre lilla Elise har gjort! Många kramar och grattis och tumhållningar för att hon mår fortsatt bra och för att du snart känner dig piggare också!

Lappis, hoppas att du har det jättehärligt i Frankrike! Här är det minsann inga 20 grader, imorse var det frost.

Vickan, hade du tänkt dig en tidig eller sen lunch? Jag ska på en jobbintervju tidigt på onsdag morgon och tänkte sen fördriva ett par timmar på stan men kommer nog inte orka hur många timmar som helst. Så mao, om du tänker dig en rätt tidig lunch kan jag och Televinken hänga på.

AM, hurra för Hektor!

Oupsie, nu ska du nog inte googla på fler priser på den där vagnen. Vi hade rätt matt vitt kakel i vårt förra badrum och det tyckte jag var snyggare än det blanka vi har idag.

porchez, den här gillar jag, Just idag är jag stark med Kenta:

• MSW

Hoppas det går bra för Oupsie hos sjukgymnasten!

Här har jag faktiskt öppnat en av böckerna till praktik-uppgifterna.. Och skrivit typ två meningar!

Blev lagom irriterad på min handledare igår.. Var tänkt jag skulle vara med på en aktivitet, men han visste inte riktigt vilken tid det skulle vara (han trodde 16), så senast i torsdags sa han att han skulle kolla på det "så hörs vi i helgen".. Igår hade jag fortfarande inte hört något, så vid elva-tiden ringde jag och då var det ingen som svarade.. Sen vid ett ringde jag igen, och då var han lite lagom virrig och talade om tiden för en annan aktivitet, och när jag påpekade att "Jag skulle juh vara med på.." så fick jag höra att "ja just det, det har jag helt glömt bort", så det blev ingen aktivitet för mig.. Och det var väl inte hela världen, men känner mig inte sådär riktigt välkommen, eller att han egentligen har någon tid för mig... Och dessutom känner jag mig lite lagom tjatig när jag hela tiden behöver "Puffa på".. Sen är det väl så att det är bra att ta ordentligt ansvar för sin egen praktik.. Men lite hade juh varit skönt att han skötte...?!

Jaja, idag är det bowling och den vet jag när och var jag ska vara på, så det blir nog bra! Ska ta blodprov innan också, så får vi se vad det ligger på nu, min magkänsla säger att de inte är så låga som sju längre, men man vet juh aldrig!

Ikväll är det gympa, och det ska bli skönt! Sen blir det väl lite flyttpackning/städning också för ovanlighetens skull!

• MSW
    fru AM skrev 2010-10-11 10:49:23 följande:
    Ah - granit! Snyggt! (jag fick välja till guldglitter i vår granitskiva - gör mig lite lycklig varje gång jag ser den!)
    Åh, det lät fint tycker jag!

Telis: Kul att se dig! Vad många intervjuer du har på gång hela tiden! Hur har det gått med de andra..? Hört något?

• Telis

PB,

MSW, det är tredje intervjun på ett ställe jag ska på. Det går inte så fort i rekryteringsbranchen...

Svar på tråden Livets toppar och dalar