• MissPersika

Någon som gifter sig Juli 2011?

Någon mer än jag som gifter sig då?

Vet inte om det finns Juli2011 tråd :D

ÄNTLIGEN får jag bli fru

• Svar på tråden Någon som gifter sig Juli 2011?
  • lunagarden

Sommaren2011 - grattis till bokningen av lokalen! Jag har ju haft nästan obegränsad tid att surfa på nätet nu när jag varit sjukskriven och det underlättar ju fyndandet, men smyckena var nästan för bra för att vara sant!

Hej AWDZ  - välkommen!

• S2011
    Oniq skrev 2010-08-24 20:27:42 följande:
    ...!!! 1820:-/st menar du väl? Annars MÅSTE jag få veta vad det är för ringar! Grattis!
    nej, det är totalt för bägge :) min kostar 880 kr, 4 mm med sju cz och hans 940 kr (slät 6 mm). för mig är det inte viktigt med äkta stenar och därför blir det billigt. man kan dock få ringen med diamanter istället, och får då lägga på ca 3700 på totalpriset.

de här ringarna är det: www.nordstansguld.se/product_details.asp&cat2=67&id=691&sida=Titanium%203D%20Titanringar%20|%20T16-4%20T23-6

• Sommaren 2011

AWDZ - välkommen :)

Lunargarden, har du någon bild på dina senaste fynd? Hade varit skoj å se!

Jag funderar på att försöka hitta något fint i Hong Kong när jag reser dit i höst. Så jag ligger lågt med både ring och annat tills då tror jag. Fast jag är bra sugen att ge mig ut och kika!

S-2011 - vilket pris du fått på ringarna! Sjukt bra :)

• lunagarden

Sommaren2011 - jajamen, det ligger bilder i galleriet. Åååh, vad jag längtar nu!!!

I Hong Kong lär du nog fynda, vad kul att resa dit! Har ni planerat någon bröllopsresa?

• Sommaren 2011

Åh vad fina smycken du hittat! De passar ju super till klänningen! Du kommer bli så fin :)

Jorå, vi planerar nog en liten resa! Vi tänkte nog ge oss av direkt efter bröllopet (om det nu passar med jobben, att man alltid ska behöva tänka praktiskt :)). Vi klurar på Italien eller en regelrätt charter till medelhavet. Vi ska ta med oss barnet, så det får väl bli lite barnvänligt tänker jag. Vad har ni för planer?

Förresten vi bestämde precis att det får bli präst, så imån ska jag ringa och boka :)

• lunagarden

Sommaren 2011 - tack, jag vill ju ha en riktigt romantisk utstyrsel, så jag är så nöjd. Blir dock ingen tiara, utan satsar på utsläppt lockigt hår med blomma i. Har hittat en fin bild, men jag måste retuschera den lite innan jag lägger upp den här, så inte brudparet syns

Hur gammalt är ert barn?

Jag tror att vi väntar lite med bröllopsresan, vi kommer ju att ha två småttingar nästa sommar (1,5 år och 7 månader) och så mina tonåringar (15 år och 14 år). Vår önskan är en resa till Thailand eller Malaysia och det är ju bättre att åka på vintern. Kanske väntar vi ett helt år och åker och firar 1-årig bröllopsdag istället?

Men vi pratar om att hyra en stuga på Öland eller i Danmark, eller kanske en husbuss och köra runt lite, så en liten tripp blir det nog.

• Sommaren 2011

Jag har också tänkt mig lockigt, lite busigt hår, Kanske med någon liten blomma i eller någon slags krans av bara blad/kvistar! Låter lite mysko, men jag såg en jättefin bild! Letar ju efter en tyllklänning och tänkte att det kan passa mitt lite "busiga" tema. Tänkte först ha en slarvig tjock fläta på ena sidan, men det ska min kompis ha och hon gifter sig först :). Men det blir superfint med utsläppt hår tycker jag. Sparar nu så att det blir riktigt långt!

Å, är så imponerad av alla er som har många barn! Vi har en pojke som är 6 år och vi har fullt upp :)! Men vad mysigt det låter med två sånna små sötisar! Kanske skönt att vänta lite med resan! Men det är ju härligt att ha det kvar. Öland är ju som medelhavet, bara solen är framme! Och en roadtrip är aldrig fel, vi älskar att åka bil, så vem vet, det kanske blir bilen till europa!

Sängen nästa! God natt!

• S2011

Lunagarden & sommaren 2011: ja, det får man verkligen lov att säga. kanske tur i oturen att bm bestämde om sig och inte ville ha guld ;)

• lunagarden

Sommaren2011 - jag är 40 år, så vi ville inte vänta med att skaffa fler barn, det kan ju ta lite tid i min ålder, att jag blev gravid bara fyra månader efter första var helt fantastiskt Jag har bara 17 månader mellan mina tonåringar också, så jag vet hur det är att ha dem tätt. Tufft de första månaderna, men sen så är det faktiskt inte dubbelt så jobbigt utan man badar dem ju samtidigt, äter med dem samtidigt, promenerar och läser böcker samtidigt och när de blir lite större har de otrolig glädje av varandra och sysselsätter varandra också Busig frisyr låter häftigt, du får hojta till när du lagt upp bilder så vi får smygkika!

Svar på tråden Någon som gifter sig Juli 2011?