Någon som gifter sig Juli 2011?
Någon mer än jag som gifter sig då?
Vet inte om det finns Juli2011 tråd :D
ÄNTLIGEN får jag bli fru
Någon mer än jag som gifter sig då?
Vet inte om det finns Juli2011 tråd :D
ÄNTLIGEN får jag bli fru
Hur går det för er nu när det närmar sig med stormsteg?!!! Själv börjar jag känna av elden i baken så att säga;o)
Haha, ja minns sagt:) Har fixat vigselprogrammen och festprogrammen o tyckte att jag låg bra till tidsmässigt, men nu har bandet hoppat av och alkoholen ska innhandlas, så nu brinner det i knutarna igen:)
På lördag gifter vi oss Så otroligt pirrigt!
Idag kom första gästerna ner till Italien, det känns verkligen på riktigt nu!
Har missat den här tråden innan men hoppas det är okej att jag skriver ändå ;)
Den 18:e juli åker vi till Island och den 22:a Juli gifter vi oss i botaniska trädgården i Reykjavik :D
Vi kommer ha en asaprästinna då det var svårt att få till en borglig vigsel men det känns riktigt bra ändå :)
Allting är klart inför resan och bröllopet nu så nu är det bara att vänta på att få åka. Vi kommer sammanlagt va 11 pers där så vi har bokat ett privat rum på Argentina steakhouse som ska vara väldigt fint :)
Har haft massa strul på vägen (t.ex. att klänningen hade fel färg och fel mått) m.m. men allting verkar ha löst sig nu *peppar peppar*.
9 dagar kvar nu
Runi: Åh vad spännande att gifta sig på Island! Vi var där på semester i maj och jag älskar verkligen det landet. Har ni någon anknytning till Island eller valde ni det ändå?
Ankis88: Det låter härligt att gifta sig i Italien. Var i Italien gifter ni er?
Jag och min älskling gifter oss 9 juli!:)
Fy fasen för denna jäkla bröllopsstress!!! Det känns som att precis allt har strulat och gått i baklås vad gäller vår planering och nu är jag helt slut! Det har varit problem med att få hindersprövningen då handläggaren som hade vårt ärende hade gått på semester, tryckeriet hade problem att skriva ut både festhäfte och vigselprogram pga att de som kunde datorerna gått på semester så det blev heldagsjobb för mig själv på tryckeriet, hon som skulle göra ändringar i klänningen har varit sjuk vid två tillfällen då jag kommit dit och inte hört av sig trots att vi bokat tid, klänningen är idag äntligen färdig men när jag kom hem insåg jag att hela knappraden sitter helt snett (ett par cm!), beställningen av alkohol fr¨ån Tyskland blev halv och resten fick köpas på systemet och våra varor hann med nöd och näppe komma in tills idag, två dagar före bröllopet, leveransen av varor från Calliografen har uteblivit trots påtryckningar och löften om leverens så nu ikväll inser vi att vi är utan bordsdekorationer, bordsplaceringslistan som jag gjort en inglasad tavla av gick i kras när den precis var färdig och idag ringde floristen som ska göra brudbuketten och sa att det var fel färg på blommor som inkommit... Puh... Nu har vi en dag kvar till den stora dagen. Då ska naglar fixas, lokalen dukas, kyrkan smyckas, blommor hämtas, valsen tränas, på något jäkla vänster bordsdekorationer inhandlas, brudbukett väljas om och jag måste få till det att sömmerskan kan sy om knapparna i klänningen, hon får inte vara sjuk nu igen!!! Jag kommer vara helt jäkla slut när det väl är dags för bröllop! Jag blir jätteorolig, om så här mycket kan gå snett innan bröllopet, vad kan då inte gå snett under själva dagen?! Hur har ni andra det?!
1 dag kvar tills jag får min underbara man=) gahh så pirrigt det är.
Idag är det dax för att smycka lokalen, och en HEL del annat=)
Lycka till ni andra 9:e juli brudar=)
Lycka till alla ni som gifter er imorgon! Hoppas att ni får en toppendag!!!
Här är det nu två veckor kvar, hade pysselkväll igår och gjorde bordsplaceringskort, servettringar och framsidan på festprogrammen, idag har vi även provsatt frisyren....hade ju en frisör som avbokade lite för sent och fick inte tag i någon annan så nu ska min blivande svägerska fixa håret på mig, det blev i alla fall jätte bra när vi testade förut, ska på provsminkning imorgon också:) det är inte långt kvar....
Håller tummarna för att allting går bra för de som gifter sig i dag :)
Gifter mig den 22/7 ^^ Inte långt kvar nu! Allting är dock klart och det känns väldigt skönt!
Hur går det för er andra?