• MissPersika

Någon som gifter sig Juli 2011?

Någon mer än jag som gifter sig då?

Vet inte om det finns Juli2011 tråd :D

ÄNTLIGEN får jag bli fru

• Svar på tråden Någon som gifter sig Juli 2011?
  • lunagarden

SSegerberg - jättefina ringar!

• RockTroll
    Sommaren 2011 skrev 2010-08-18 22:26:38 följande:
    Vi funderar fortfarande på om det ska bli borgelig eller prästvigsel. Men jag har kollat upp kommunen som vi ska vigas i, ifall det nu blir borgeligt, och där verkar det som att vi själva får maila den personen som vi vill ha. Det finns mail och telefonnr och allt. Det är ju rätt viktigt det där med att det blir en person som man gillar, någorlunda i alla fall :) Och så är det ju väldigt skönt att veta att det är bokat och klart! Hoppas du får boka tidigare rocktroll!
    Tack :) Vill ju boka innan vi skickar ut inbjudningarna iaf så funderar på att försöka få någon från Göteborg att komma hit, ca 6 mil och betala resersättningen. Där borde man ju kunna boka tidigare. Vill gärna ha en lite roligare person och ingen stoffig politiker :P
  • S2011

skit också.

lokalen jag verkligen hade fastnat för kanske försvinner som blott en dröm..
    de har så himla dyra priser på dryck att jag inte tror att det kommer gå att få ihop ekonomiskt.. särskilt inte med de bjud-planer som bm har..

jag som trodde jag skulle slippa jaga lokal mer... argh!

• Zarah81

Nu vill jag oxå vara med i denna tråden. Har precis bokat kyrka och festlokalen. Den 9 juli gifter vi oss i Ysby kyrka :)

• Fever1

Vi gifter oss 9/7-2011 =) Kul att höra fler som har samma planering framför sig!

• lunagarden

S2011 - vi valde lokal där vi får ta med egen dryck, för vi har väldigt törstiga gäster och det skulle blir dyyyyrt annars

• S2011
    lunagarden skrev 2010-08-19 14:50:36 följande:
    S2011 - vi valde lokal där vi får ta med egen dryck, för vi har väldigt törstiga gäster och det skulle blir dyyyyrt annars
    ja, det är väl alternativet... men jag är inte alls sugen på bygdegård eller liknande... åh, jaja, vi får ta oss ett nytt samtal om hur det ska vara - vi skulle kanske kunna klara brudskål + middagsdryck, men inte "bjudkväll"..
  • lunagarden

S2011 skrev 2010-08-19 17:49:12 följande:
    ja, det är väl alternativet... men jag är inte alls sugen på bygdegård eller liknande...

Vi gifter oss på ett slott

• sommarullis

Här är ännu en tjej som gifter sig juli 2011! Vi ska också gifta oss borgerligt, snacka om downer när jag läste inläggen ovan att man inte själv får välja! Kan det verkligen stämma?

• lunagarden

sommarullis - det är nog bara i Borås...

Svar på tråden Någon som gifter sig Juli 2011?