• MissPersika

Någon som gifter sig Juli 2011?

Någon mer än jag som gifter sig då?

Vet inte om det finns Juli2011 tråd :D

ÄNTLIGEN får jag bli fru

• Svar på tråden Någon som gifter sig Juli 2011?
  • S2011

nu händer det nåt igen!

imorrn e.m. ska vi kyrk-surfa! skövdetrakten inhyser ju en hyfsat ansenlig mängd, så nånstans borde det finnas en vi faller för.

på lördag har vi bokat tid på herrgård för att diskutera bröllopsmiddag och om det skulle gå att förlägga den där.

häromdagen pysslade jag ihop inbjudningskort som bm fick titta på. så nu är det bestämt hur korten ska se ut också. det blir en del jobb för mig eftersom de handskrivs med penna och bläck, men resultatet kommer bli super :)

• lunagarden

S2011 - härligt att det händer grejor! Jag har börjat jobba igen, så nu är det lite lugnare med planeringen igen 

Vigselförrättaren som vi hade tänkt oss ska sluta vid årsskiftet, så vi får invänta och se vilka nya som kommunen utser senare i vinter.

• SSegerberg

Oj oj vad det händer grejjer i forumet och i era bröllopsplaner, kul att se! Själv har jag massor att göra på jobbet, vilket innebär övertid som ger mindre tid till bröllopsplaneringen. Men det är ju ett tag kvar som tur är. Jag känner mig ganska så lugn just nu och njuter bara av att vi ska gifta oss. Ganska skön tanke inte sant? 

• SSegerberg

S2011: Jag blir nyfiken på vvad det är för kyrkor ni kikar på.. Jag är ju uppvuxen i skövde, så jag borde jag ha koll på trakterna... Jag och min blivande har bokat ransbergskyrka i tibro, det är typ tibros "lilla bröllopskyrka". Meddela hur det går för er! 

• S2011
    SSegerberg skrev 2010-08-26 19:04:53 följande:
    S2011: Jag blir nyfiken på vvad det är för kyrkor ni kikar på.. Jag är ju uppvuxen i skövde, så jag borde jag ha koll på trakterna... Jag och min blivande har bokat ransbergskyrka i tibro, det är typ tibros "lilla bröllopskyrka". Meddela hur det går för er! 
    nej, vad roligt!

jag lovar att meddela när vi vart runt :)

• Bäste vän

Ja ska oxå äntligen få stå brud. Vi ska gifta oss de 23 juli.. Så spännande. Mycket man planerar..

• Sommaren 2011

Äntligen helg igen! Då kanske det kan bli lite tid till planering! Hinner inte mycket i veckorna inte!

Har förresten blivit inbjudna till ett bröllop i höst! Så härligt! Några av våra bästa vänner! Och så kan vi hitta lite inspiration till vårt eget bröllop :)! Väldans skoj!

Lunargarden - tycker du är cool med barnen! Är själv snart 35, så jag har väl tiden för mig om vi skulle känna för fler barn:) ... Men som sagt i den här åldern vet man ju inte ens om det kan bli nått :)

Bäste vän - vad kul! Välkommen! 

• AndLisa

Gaaah...vad irriterad jag är just nu alltså! Jag var på visning av ett jättemysigt värdshus i somras som vi bestämde oss att ha festen på. De sa till oss att det gick bra att boka värdshuset från slutet av augusti inför nästa år. Sagt och gjort bokade vi kyrkan i närheten och väntade med att boka värdshuset.

När vi nu mailade för att boka värdshuset fick vi först inget svar. En vecka senare mailade jag igen och fick idag svar att "de alltid håller stängt i slutet av juli". Kunde de inte ha klämt ur sig det när jag var där och kollade då? Nu faller allting och vi måste avboka kyrkan, eftersom det inte finns några andra lokaler i närheten, samt hitta ny lokal och ny kyrka...JAG BLIR GALEN!!!

• lunagarden

AndLisa - går det inte att ändra vigseldatumet? Vi fick anpasssa vårt datum utifrån när lokalen var ledig och det blev vårt tredjehandsval.

Svar på tråden Någon som gifter sig Juli 2011?