• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • MSW

Lappis: det funkar säkert med frysta! Då borde det bara gå snabbare att bli kallt juh!

• viktualia

Jag har varit nära OTROLIGT många gånger... är ju därför man behöver diverse täcknamn för att inte göra fel... extra snurrigt är det när jag skriver på olika forum under olika nick....

• Lapinette

Var faktiskt lite nervös inför mötet. Vet inte riktigt varför?! Vi har ju träffats tidigare och jag vet att det har funkat och varit avspänt.

• fru AM

Hejhej - djäklar vad det finns att fixa dagen innan man åker iväg. Har jag inga prestationskrav i övrigt så har jag det 100 gånger om när dte gäller packning. Vill vara försäkrad mot ALLT. Blir väldigt jobbigt. Har även skrivit på min packlista för böcker: Good Enough av Elizabeth Gummesson. Blir ju väldigt ironiskt ...

Tror vi hyrt huset vi typ Stugknuten eller liknande sajt - finns ju massor. Även Blocket har en massa hyrstugor. Bara att googla eller gå in på Blocket!

Mitt och makens gräl handlar från min sida om att han är en oempatisk egoist och mansgris och från hans sida att jag är en ogin bitch typ ... Låter konstruktivt. Det handlar nog om att vi båda känner oss inmålade i olika hörn av hela vår barnrika och uppmärksamhetskrävande tillvaro. Jag vet inte. Antingen blir vi väl sams och kommer framåt eller så blir vi bara sams och står och stampar på samma fläck. 

Nåväl - jag säger HASTA LA VISTA, BABIES till er alla för nu tar jag mig ledigt. Åter en bit in i juli. Kram och puss till alla. Alla gravvosar: knip tills jag är tillbaka Alla bebisar: ät väx och må bra. Alla: ha det underbart där ni nu är!

(Snorkfröken: har skickat kläder till dig idag)

• Lapinette

Vickan - helt otroligt att jag inte tabbat mig tidigare med tanke på min stora glappkäft !

• viktualia
    MSW skrev 2010-06-30 16:22:44 följande:
    Försöker hjälpa till att babbla på!
    *asgarv* dubbelt upp!

AM - ha det ljuvligt.. och konflikten låter ju minst sagt naturlig... och rätt svårlöst... KRAAAAM!

• MSW

Haha dubblade till och med i ivern! Lappis, det är käl inte så konstigt att du(/ni?) var nervösa.. Hade jag också säkert varit! Det påverkar juh så mycket! Fick ni ngn närmare förklaring varför det inte blev av sist?

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen