• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • muggles

Vickan: vad otäckt med din pappa, hoppas allt gick bra!

• nennesjuttioåtta

men jösses Oupsie – GRATTIS! OOOOuuups!  

Väntar med spänning på att PB ska logga in, ååååh vad jag hoppas att det är positiva nyheter även där! OCh från Snigeln också, såklart. Hon är väl där precis nu?  

Har haft en riktigt trevlig helg med lyckad möhippa! Synd att jag inte kan skriva hur kidnappningen gick till, för den var sjukt jävla rolig. AHAHHAH!!!

• nennesjuttioåtta

Snorkis – Usch, jag hade puls som fan innan jag hade läst klart!! Vad skönt att det såg bra ut, fy fabian vad läskigt! 

Vickan – Stackars pappesen! Hoppas det gick bra!

• Lapinette

nenne - varför kan du inte skriva det??!! (jag, nyfiken!!! ).

Jag undrar också hur det gått/går för pb!! Och åter igen GRATTIS till Oupsie. Sen var det säkert tusen andra saker jag skulle kommentera men här är dett JOBB, JOBB, JOBB som gäller så jag kommer att vara lite osocial .. fast inte kvällstid då jag är "råtta" denna vecka. Maken är nämligen bortrest så jag ska ut och träffa väninnor var och varannan kväll. Niiiiiiiiiiiccce!

• Lapinette

Just det så var det ... superläskigt Snorkis! Du får inte skrämmas så där! Kunde inte låta bli att bli kallsvettig och tänka på min väninna vars barn dog ett par dagar innan förlossningen. Så hemskt! Men vad skönt att det var falskt alarm!

Vickan - så pappsen slog huvudet i garageporten? Hoppas det gått bra!

Nej, nu är det dags för möte!

• nennesjuttioåtta

lappis– det skulle vara för ... avslöjande. jag kan maila eller nåt.

• nennesjuttioåtta

Alltså – SÅ himla roligt kanske det inte var men...

• nennesjuttioåtta

tihii den här veckan ska vi hämta ut barnvagnen. Hur sjukt är inte det?!?!

• muggles
    nennesjuttioåtta skrev 2010-06-21 10:07:04 följande:
    lappis– det skulle vara för ... avslöjande. jag kan maila eller nåt.
    Jag vill också ha mejl!
  • Oupsie

Hello

Håller tummarna stenhårt för PB och Snaily!

Var på apoteket och köpte ett till test, och folsyra...

Ett digitalt test och den säger att jag är gravid, så nu får jag väl tro på det. Efter era inlägg igår så började jag nog inse att det faktiskt kunde vara så och att testet nog inte visat fel i alla fall.

Så nu blir det ingen champagne, men ärligt talat är jag inte så sugen men det beror kanske på illamåendet som håller i sig.

Muggles, ja, ett jobb hade varit något! Ska faktiskt söka ett, men det är bara en halvårstjänst så den hade ju passat bra.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen