• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • MSW

Ja det kan säkert ställa till det, men då är du juh typ v6-7 nånting.. Och sen är det juh lite lagom förvirrat med veckor och dagar hit och dit (om man är 6+3, 6veckor och 3dagar, säger man juh att man är i vecka sju)!

Grattis igen!

Nu ska jag gå och sova, ska köra tidigt imorn!

Och så har maken semester denna vecka, så är itne säker på att jag kommer vara inloggad så mycket! Men kommer läsa..

Kramar och !!

• Oupsie

Tack för era grattis förresten . Jag ber om ursäkt att jag inte sagt det tidigare, men jag har nog fortfarande inte riktigt tagit in det här än. Kanske blir det lättare imorgon när jag testat en gång till.

• snaily
    Oupsie skrev 2010-06-20 22:20:50 följande:
    Mår illa och har känt mig yr tidigare i veckan. Och brösten är ömma. Och så mensvärk också.
    Du ser! Du har ju till och med symptom!

Uuuuuuuuh.... kanske måste åka och jobba.... vill iiiiiinteeeeeeee

• Oupsie

snaily skrev 2010-06-20 22:25:03 följande:
    Du ser! Du har ju till och med symptom! Uuuuuuuuh.... kanske måste åka och jobba.... vill iiiiiinteeeeeeee

Jag trodde att illamåendet berodde på magkatarr...

Hoppas att du inte får för arbetsamt på jobbet.

• fru AM

Oupsie: Låter precis som när jag väntade Storsonen - vi hade "slarvat lite lagom medvetet" men att jag skulle vara gravid fanns inte på världskartan ... Var även jag övertygad om att jag hade magkatarr ... Jag började äta vitaminer med folsyra i v 10 eller så den gången. 

• Oupsie

Måste gå härifrån nu, har en del att fixa innan jag ska gå och lägga mig. Rapporterar imorgon om hur det går med det nya testet.

God natt i tråden. Kram till alla, förlåt att jag inte kommenterat så mycket men jag är lite förvirrad för tillfället, hoppas att ni har lite överseende.

Jag såg lite på Daniels tal på TV förresten, hörde inte så mycket för jag började gråta... kanske ett symptom till .

• Tinga

Snaily - jag håller tummarna stenhårt för både dig, maken och ÄYnglet imorgon! Kommer hem sent från jobbet (typ mitt i natten), men ska försöka logga in för att kolla läget med dig. Många styrkekramar! (Och jag tycker att du gjort helt rätt som har en lång frågelista.)

Mrs B - lycka till till dig också!

Sitter själv här och gör en massa beräkningar för ett projekt som måste offereras senast på torsdag, och det är hur krångligt som helst. Sen ska det gärna bli rätt också, för vi pratar ett ordervärde på flera miljoner euro. Blä, men jag lär vara fast med beräkningarna en stund till.

Oupsie - med de symptomen du beskriver låter det ju verkligen som att du är gravid. Tänk, du var gravid på tråddejten utan att någon visste om det! 

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen