Barnfritt utan mer tjafs tack
Är det fler som har fått synpunkter på Inbjudan och om barnfritt? Jag sa adjö vill min bästa väninna efter 20 års bekantskap när hon tjafsaade om allt
www.finest.se/userBlog/&beid=1346012
www.finest.se/SannaE
Är det fler som har fått synpunkter på Inbjudan och om barnfritt? Jag sa adjö vill min bästa väninna efter 20 års bekantskap när hon tjafsaade om allt
www.finest.se/userBlog/&beid=1346012
www.finest.se/SannaE
Självklart så tycker jag man ska respektera om det är barnfritt. Men å andra sidan kan ni nog inte förvänta er att alla kan komma eftersom alla inte har någon som kan vara barnvakt.
Vi har barnfritt, bortsett ifrån spädbarn (ville inte skriva ammande för jag förstår att man inte vill lämna en 4-veckors även om man flaskmatar) och en kompis 2-åring, de flyger hit ifrån USA så då tycker jag att det är mer än ok att ta med sonen Hitills har vi inte fått några komentarer om detta, tror att de flesta tycker det är skönt med en barnfri kväll.
Jag blir trött, jag hör inte till dem som vill ha barnen med på bröllop de inte är bjudna på. Jag trodde det framgick med all tydlighet!!!
Däremot så kan jag kanske inte delta på ett sådant bröllop pga barnvaktsfrågan men det har faktiskt brudparet inte med att göra hur jag väljer att lösa.
Du har rätt i EN sak Rufsas, bröllopet är årets händelse för ER MEN inte för era gäster, för dem är det kanske det sjunde bröllopet den sommaren inom deras bekanskapskrets. Jag som gäst är glad att bli bjuden men det är precis vad det är ,BJUDEN, kan jag inte delta så skall inte detta tas personligen.