• scarborough81

Hur många har tagit lån för bröllopet? Vad har ni för budget?

Intressant att veta hur många som lånat till sina bröllop och vad deras budget ligger på.

Vår budget är 15000 kr.

• Svar på tråden Hur många har tagit lån för bröllopet? Vad har ni för budget?
  • Casmel

Vi har tagit ett lån på 50 000 kr som vi bakat in i ett annat lån vi har sen tidigare. Men dom pengarna är både till bröllop och resa då vi inte har så vi kan spara ihop till så mycket på så kort tid...

• HK8

Inget lån, våran budget ligger på ca 30.000 kr max,inclusive resan också. Den kommer vi att tillbringa i sverige.

• Metalbaby

Inga lån och ingen speciell budget, men skulle gissa på att vi hamnar runt 30.000 exls resan

• 100716

Budget på 100.000:-, inga lån, betalar minst 95% själva..

• 100716

I budgeten ingår även vår resa för 40.000 (till Bali ;))

• miaik

Vi har ingen riktigt budget, ska gifta oss i Thailand och vara där en månad. Det är jag, min hubby och mina två bonusbarn. Tror vi kommer landa kring 100.000, inget lån. Men då ingår en månads uppehälle i Thailand, resa, bröllop, kläder, ringar... ja, allt som vi fyra behöver :)

• SnuGry

budget ca 100.000, inga lån, sparat ihop

• PannePann

Vi kommer lägga 50,000kr var. Vi gifter oss 2012, så vi har tid på oss att spara ihop till 50 (och kanske lite till )

• iregnet2010

budget 300 000 (ex ringar). Inga lån, känns inte rätt att ta lån för någonting man konsumerar. Vi snålar lite i vardagen istället.

Svar på tråden Hur många har tagit lån för bröllopet? Vad har ni för budget?