• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • passionsblomman

Daa skrev 2010-05-07 20:40:42 följande:
    Åååh, vad jag önskar att det är sant. Men jag vågar inte hoppas. Det bästa jag kan åstadkomma är att inte vara orolig och rädd. Och det lyckas jag med ganska ofta. "Ganska ofta". Det var ju i tisdags vi fick plusset. *fnyser åt mig själv* Måste nog ta på mig en hel massa projekt, annars blir det lååååånga veckor.  

Det är bra nog Daa. Du behöver inte prestera något. Bara vara rädd om dig. Och att inte släppa in rädslan för mycket är att vara rädd om sig.
    Jag hoppas åt dig så länge. I massor.

• passionsblomman

Aleta, det är så trevligt att se dig även i den här tråden att jag tycker du kan stanna...Om man inte är känslig för analyser av kroppsvätskor eller spyr på folk som längtar efter barn så passar man här. Tanter passar särskilt bra har jag märkt.

• Hvidbrud

Hej Altea! Dig har jag sett lite överralt i forumet och tänkt att det var en kvinna med vettiga åsikter. Välkommen i tråden, om du har lust att stanna! Hur gamla är dina kottar? Minstingen? Vill ni ha fler?

• Fru sy

Aleta. Det låter som ni ha hittat ett upplägg som fungerar bra för er. Härligt!!

Blomman: Tänker på dig idag när du är fotbollsmamma ute i den regniga och kalla våren. *Skålar med dig i varmchoklad*

Daa: Hur gicka det igår med syendet, fick du till ärmhålen? Eller du kanske inte sydde mer igår?

*Vinkar åt Hvidis*

Sitter och väntar på mina kursdeltagare, skall ha kurs i täljning här idag igen. Ikväll kommer syster och hälsar på, hon var nyfiken på våra små lamm, ville ha en helg på landet. Det skall bli roligt.

• Fru sy

Hörrom dagen när jag fick  på äl-testet kändes det som hoppet kom tillbaka lite om att det kanske håller på och hända något med min kropp. Det har försvunnit igen, testade igår kväll igen för att se att det inte var tabletterna och det är fortfarande glad gubbe. Så var troligen inte någon ägglossning på gång utan proveran som gav utslag. Tänker testa om någon dag igen bara för att se, vill ju veta om det är så så kan jag låta bli att fundera på det sen...

• Hvidbrud

Å så kom den inte!!! Försöker igen: (om den inte kommer, så är det en sån fin tummenuppkram...)

• Fru Bygg

Hej alla!
    Nu är jag tillbaka igen. Hela familjen Bygg har legat sjuka i någon slags förkylningsvirus hela veckan. Idag är vi mycket bättre även om man är lite snorig och hostig. Usch och fy för förkylningar. Maken har varit sjuk från jobbet hela veckan..

Idag ska vi fira min födelsedag med lite god mat. Vi fick ställa in kalaset ikväll eftersom vi inte orkar eller vill smitta ngn. Vi har bokat om det, men det känns ändå lite tradigt.

Nu ska jag mysa med mina älsklingar och öppna lite paket!

Ha en underbar dag alla!

• Hvidbrud

Vi grattulerar! Vi grattulerar! Vi grattulerar vår fru byyyygg idag! Ja visst ska hon leva javisst ska hon leva javisst ska hon leva uti huuuundraaade ååååååår!!!! Hipp hipp hurra!!!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan