• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

Nåt åt det hållet.
    Idag i alla fall.

Hvidbrud skrev 2010-05-07 11:40:18 följande:
    jasså daa, ni har fredagsmyyys!!

• Daa

Det var lite segt med inspirationen. Kanske ska delta lite mer aktivt i pusskalaset?

• passionsblomman

Okej, var är Leksi? Nu måste du väl ha kommit hem? Jag vill höra förlossnngsberättelse!

Bruttan, äter Grodan slut på dig? Hur går namnspekulationerna?

• passionsblomman

Åh, apropå grabben som är hund...

Har ni sett filmen Hatchi? Eller om det var Hatchiko {#lang_emotions_undecided} well, hursomhelst, den är med Richard Geere i mänskliga huvudrollen och en nalleliknande hund i den hundliga. Den måste ni se ni som har hundar och ni andra kan gott se den ni med. Lanovia och Ninnis kommer att lipa det veeeet jag.

Den handlar om en hund som mötte sin husse ppå tågstationen kl 17 varje dag. Så en dag väntar han förgäves...

Och så är det en sann historia och hunden det handlar om står idag staty på den stationen. Hur gripande som helst.

• Ninnnis

Hej!

Jag kompade lite på förmiddagen och var inte på jobbet förrän halv tolv. Vi hann med att lämna in makens bil på verkstaden samt köra till Hornbach och IKEA. Övervåningen är äntligen klar (så när som på ett par småsaker) så i helgen ska vi inreda och flytta upp! Imorgon planerar vi att premiärbada i badkaret med tillhörande skumpa ( ) samt premiärsova i nya fina sängen. Åh vad jag har längtat!

och kram till er allihop, nu måste jag jobba lite!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan