• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

Önskar er en fin eftermiddag. Glöm inte bort: imorgon är det fredag.

Kram och

• Hvidbrud

Har gosat med världens gulligaste ballabus och hennes mycket mycket trevliga mamma idag! Kram! Fru bygg: hoppas att ni mår bättre! Kram

• Fru sy

Sen måste jag berätta eller kanske fråga en sak... Har haft ont i "tjej-magen" idag så nu ikväll tänkte jag att jag testar väl ett sånt där äl-test, är på dag 16 idag, och då blev det en {#lang_emotions_smile}. Började med proveran igår så nu funderar jag ju såklart på om det är tabletterna som ger utslag på testet eller om jag faktiskt har äl?!? Har aldrig fått en glad gubbe innan så blev såklart glad, har ju testat både när jag ätit tabletterna och inte. Men jag får väl svar på det om två veckor för då skall jag till gyn och ta blodprov för att se om jag har haft just äl... *Hoppas, hoppas, hoppas*

God natt tjejer!!

• Fru sy

Förresten vill jag oxå vara med och fika!!! Önskar att jag bodde lite nämre någon av er ibland.

Är det någon som har vägarna förbi växjö är ni så välkomna hit, både på fika, mat eller sovplats... vi har massor av plats!

• Hvidbrud

Låter härligt fru sy! Jag kommer gärna och myser med dig och lammen och Ester! Men, du ska du inte rulla lite i halmen med maken nu när du har ? Eller vill ni kolla upp allt först?

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan