• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

Oh Daa, den hinten tar jag! Vill jättegärna träffa dig, skäggmannen och knytet

• Ninnnis

Vi kanske kunde ha en megafika någonstans i sydsverige? Åh vad kul det hade varit!

• Ninnnis

Filmen jag såg igår (Änglavakt) var faktiskt väldigt tankvärd, apropå detta med tro, hopp, kärlek och förtvivlan... Jag och kollegan som jag var på bio med hade en lång pratstund häromdagen om att våga tänka positivt och ta vara på det man har, och det var nästan läskigt hur mycket i filmen som relaterade till vårt samtal!

I filmen sa de något i stil med att "Tappar man tron så försvinner allt hopp, men om man vågar tro så blir allt möjligt". Det ska jag komma ihåg  

• Hvidbrud

Sovmorgon! 1timme extra fick jag sova för mitt tandlösa lilla lekmonster! Men oj, nu blev det brottom! Ska visst hinna röjja lite innan vi får fiint besök av ballis och Ingis! E får akta sig för pirayan, ehnnes kusin har redan tagit en tugga av hennes underbara sååå bitfrestande kinder... (hon blev så ledsen... Kusinen ville bara pussas, men råkade lämna tre tandmärken i kinden) (vampyren kallar jag henne...) Puss puss!!!

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2010-05-05 09:04:12 följande:
    Ingis HEJ! Vad kul att se dig här har tänkt på dig och undrat hur du har det.*kramar*Vad är det för fest som vankar?

Maken fyller år i nästa vecka,,,,så han ska firas lite!

Har tänkt på er osså!

• ingenjörsbruden

Hvidbrud skrev 2010-05-06 08:00:46 följande:
    Sovmorgon! 1timme extra fick jag sova för mitt tandlösa lilla lekmonster! Men oj, nu blev det brottom! Ska visst hinna röjja lite innan vi får fiint besök av ballis och Ingis! E får akta sig för pirayan, ehnnes kusin har redan tagit en tugga av hennes underbara sååå bitfrestande kinder... (hon blev så ledsen... Kusinen ville bara pussas, men råkade lämna tre tandmärken i kinden) (vampyren kallar jag henne...) Puss puss!!!

Moahahaha{#lang_emotions_djavulsk}....ja vi får kanske sätta munkorg på Ballan....Hennes pappa tog ett bett av sin kusin äppelkinder....hon har kvar ärret!

Nähää...nu knyttar skruttan.....dags att nanna o åka buss!

t er alla!!

• Ninnnis

Hörde precis denna på radion, jag älskar den!

">

Vi såg dem live i somras, så himla bra

• lanovia 08

Daa, Ellen ligger är och sprattlar för fullt med armar och ben och jollrar: Göteborg ligger på vägen mellan Norge och Skåne. Hon vill hemst gärna träffa dig på riktigt och inte bara i magen.

Men en storfika i Helsingborg kanske???!!! Jag ger inte upp någon gång skall jag träffa Hvidis in real!

• lanovia 08

ingenjörsbruden skrev 2010-05-06 08:29:01 följande:
      Maken fyller år i nästa vecka,,,,så han ska firas lite! Har tänkt på er osså!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan