Heloise skrev 2010-05-04 22:23:57 följande:
Idag var jag på inskrivning, och det gick ju bra, väldigt trevlig BM och allt var bra utom en sak Blodsockret var på tok för högt, och jag ska på glukosbelastning redan på onsdag nästa vecka. Nu känner jag mig som den sämsta gravida i världen, hur kan jag göra så här mot bullen. Jag skulle ju så klart ha blivit smal och fin och sen försökt bli med barn. Nu behöver det ju inte betyda grav-diabetes, men BM sa att det var högt för att vara så tidigt... jag har inga stora förhoppningar om att det inte skall vara det mao. Nä nu ska jag gå och hormongrina och tycka att jag suger. Jag hade ju hoppats att det här skulle min grej liksom( vara gravid alltså).
Voff!!! Det är det närmsta utskällning jag tänker komma!
Det behöver inte alls vara pga övervikt som du har högt blodsocker, min supersmala väninna hade grav-diabetes, men inte jag och jag är i flodhästmodell!
Kunde du bli med barn så kommer din kropp att klara det bra, och du kommer äta så nyttigt att det växer groddar ur dina öron snart!
Du är en jättebra värd till bullenparasiten och kommer bli en eminent mamma som läser uppbyggliga böcker för bullen, så sluta grina
Gå och köp dig en citron istället!!!
Den behöver du för att pressa ner i den superäckliga sockerlösningen som du ska dricka
, den är lite lättare att få ner med citron... å andra sidan kommer du aldrig mer att dricka citron lättdryck, men vem bryr sig
Kram från fläskhögen
Pssst... jag tycker Panzer ska få sympatidricka skiten han med så han förstår vilken pärs du går igenom...moahahahaaaaa...