• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru E

Stort grattis till Leksi med familj

Lanovia-skönt att det gick bra med vaccineringen ändå och barnpassningen. Bara att starta om igen då om ni vill ha många barn

Daa-hur går det med BIM

• Fru E
    Hvidbrud skrev 2010-05-04 11:14:07 följande:
    E skulle få lufta gumpen idag för den var lite röd, så hon fick ligga på golvet på en handduk. Posten kom och när jag tittade på e igen hade hon bajskorv ner till knäna... Nicebajs... Torkat och tvättat!
  • Daa

*brister ut i sång* "Jag ska bara byta vattenpumpen, Geeeeerd!" *och byter ämne*

Och bilen går bra?

Fru E skrev 2010-05-04 11:36:51 följande:
    Daa-hur går det med BIM

• Daa

Hur går det för dig, Fru E? Hur ser planerna ut för er?

• Fru E

Daa-du är avslöjad
    Första sprutdagen igår på nytt försök och vet inte vad jag ska känna riktigt. Klart att vi vill försöka igen men jag är så rädd för att misslyckas igen och igen och igen..... Maken är inte hemma så jag får spruta mig själv, fast han ringer varje kväll när det är dags och "håller" mig i handen

• Daa

Skulle jag ha avslöjat mig? *ser fullständigt oförstående ut*   
    Som nämnt, så är indianerna på gång väldigt snart. Om de tänker komma, vill säga. Ägnar lite mer tid än vad som är försvarbart åt att klämma på tuttarna. Än så länge gör det ont, men om de slappnar av och slutar värka, då kan jag vara ganska säker på att indianerna är på väg.

Fru E skrev 2010-05-04 11:55:34 följande:
    Daa-du är avslöjad Första sprutdagen igår på nytt försök och vet inte vad jag ska känna riktigt. Klart att vi vill försöka igen men jag är så rädd för att misslyckas igen och igen och igen..... Maken är inte hemma så jag får spruta mig själv, fast han ringer varje kväll när det är dags och "håller" mig i handen

Så fint att ni kan göra det gemensamt över telefon.
    Jag förstår att du är rädd. *kramar om*
    Vi är många här som hoppas och håller tummarna för er.

• Heloise

Grattis Leksi och herr Leksi till sonen!{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_nalle}

• Ninnnis

*håller tummarna hårt för EAs försök och Daas BIM*

*slänger in en handhållning till er också*

• Ninnnis

EA, på vilken cykeldag börjar man spruta? Ungefär hur lång tid går det sedan till äggplock?

• Fru E

Ninnis-på den korta metoden är det dag 2 som gäller och den långa dag 21. Förra gången började vi med på en måndag och då blev det plock onsdagen där efter så 10 dagar till ÄP och sen 2 till insättningen. Återstår att se hur det blir denna gången, lite lägre dos annars samma.
    Vi kanske får hålla handen tillsammans denna gången

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan