• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

Ikväll skall vi vara barnvakter till mina brorsbarn. Undrar om det är efter idag vi kommer skriva på ett kontrakt om att aldrig skaffa fler barn??
    Trebarn och den ena nyvaccinerad, bara hoppas hon inte reagerar för mycket på vaccinet.

• Daa

lanovia 08 skrev 2010-05-03 12:11:04 följande:
      Smart! Allt bra annars?

Det känns ganska bra idag, tack. Vi får väl se hur veckan utvecklar sig.
    Indianerna är i faggorna. Eller också inte.

Har ni hunnit vara iväg för vaccinering?

• lanovia 08

Då väntar vi och ser vad som händer i veckan.

Nej vaccineringen är om en timmer så nu måste jag stänga av datorn mata busungen och ge mig iväg.  *andas lugnt och försöker intala mig att det inte är någon fara*

• Sonja68

Hej alla!

Leksi; iiiiiiih, så spännande! Här är en till som kan ta några värkar åt dig! Håller tummarna allt vad jag kan.

Blommis: stor kram o PMS är för jävla dåligt alltså... Blä.

Ninnis: Skönt att du överlevde Ullared. Har hört att det kan vara med livet som insats Har själv aldrig varit där, men vore säkert intressant Och skön helg du haft med kompisen!

Lanovia: Vaccineringen går bra. Andas djupt.

Daa: Hoppas du får en bra dag, trots intågande indianer (eller inte intågande?.)

Ja, jag önskar alla en bra dag förstås

Valborgs gick ganska obemärkt förbi. Vi var hemma hos mina föräldrar och höll dem sällskap eftersom de inte orkade ut till nån brasa. Hade tänkt svänga förbi majbrasan i byn, men den tändes först kl. 20 och då är det läggdags redan för våra töser, och det regnade, så vi åkte raka vägen hem istället.
    Har lämnat in cykeln på rep (hjulen o däcken), köpt gummistövlar till tjejerna (det var hål i BÅDAS stövlar!!) och vi har kollat film, grillat och umgåtts i helgen. En bra helg. Men vädret var skit. Men ack så skönt att med gott samvete kura inomhus

Nu, när det är måndag, så skiner förstås solen, och vi har blivit bjudna på våfflor på jobbet. Mums!! En bra start på veckan

• Ninnnis

Daa skrev 2010-05-03 12:17:28 följande:
    Det känns ganska bra idag, tack. Vi får väl se hur veckan utvecklar sig.Indianerna är i faggorna. Eller också inte.
    INTE!
  • Villemoa

Åh så spännande det är för Leksi idag; lycka till!

lanovia:  hoppas det gick bra på BVC och med 3-månaderssprutan!

Blomman: fy för PMS och KRAM!!

• Ninnnis

Nu har jag fått på nya sommardäck på bilen, tupplurat och ska snart åka till stallet. Kram till alla som behöver!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan