• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ankan80

Grattis till Familjen Leksi!!!!! Skönt att det gick bra!{#lang_emotions_kiss}

• Hvidbrud

Grattis leksi!!!! Hipp hipp hurra för leksiboy! Kram kram kram! Välkommen till livet lille vän!

• Hvidbrud

E skulle få lufta gumpen idag för den var lite röd, så hon fick ligga på golvet på en handduk. Posten kom och när jag tittade på e igen hade hon bajskorv ner till knäna... Nicebajs... Torkat och tvättat!

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-05-04 11:14:07 följande:
    E skulle få lufta gumpen idag för den var lite röd, så hon fick ligga på golvet på en handduk. Posten kom och när jag tittade på e igen hade hon bajskorv ner till knäna... Nicebajs... Torkat och tvättat!

• Daa

Hvidbrud skrev 2010-05-04 11:14:07 följande:

Bra jobbat, E!

• Daa

Lanovia: kul att det gick bra med barnvakteriet! Säger som Ninnis: det är väl bara att sätta igång.

Det blev aerobics igår. Sista för den här terminen, typiskt. Vad ska jag nu hitta på?

• Daa

Glömde, Lanovia: skönt att det gick bra med vaccineringen.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan