• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru Bygg

Åh, grattis Daa! Känner på mig att denna gången kommer det att gå vägen! Ett plus är inte en bebis, men det är en god väg till det.

• Sonja68

Familjen Leksi: STORT GRATTIS!!!! Bra jobbat. En liten prins *smälter* ♥

• Sonja68

...fast så liten var han ju inte ! Förstår att du är helt slut. Hoppas ni mår bra och får komma till ro nu, där hemma, utan alltför mycket ståhej. Kram!

• lanovia 08

Oh Daaa hoppas du fick mitt sms igår, var så trött så jag somnade med mobilen ihanden men tror det gick iväg innan som det skulle.
    Hurra och stort GRATTIS!!!
    Ett steg på väg hoppas verkligen att det går hela vägen denna gång. Håller tummar och tår. *sträcker ut handen och fattar den som Ninnis inte håller*

• lanovia 08

Ingis HEJ! Vad kul att se dig här har tänkt på dig och undrat hur du har det.
    *kramar*

Vad är det för fest som vankar?

• lanovia 08

Jag sitter här o kämpar med E som verkar hungrig men vi skall iväg vid 11 och jag försöker få tiden att gå lite innan hon måste äta för att slippa mata henne under babymassagen.

• lanovia 08

Daa fick precis sms från dig så uppenbarligen kom mitt fram.

• lanovia 08

I helgen skall vi ha dop, finns lite att pyssla med inför det.

Nästa helg blir det 4 lediga dagar för maken. Vi har pratat lite löst om att åka ner till Helsingbor-Helsingör då....... *hint hint*

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan