• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

Ninnnis skrev 2010-05-06 07:32:45 följande:
      Nytt... Strul med hantverkarna, trasig ny värmepanna och därmed iskallt i huset plus lite annan frustration gjorde att det pyste över. Jag skäms lite för att jag nog var orättvist arg på maken. Vi har bara pratat som hastigast och jag hade somnat när de kom hem igår, men vi har sovit tätt intill alla tre och jag har fått fina pussar så det ska nog bli bra

Usch ja det är så lätt att låta männen få ta emot frustrationen när man är less.
    Men nu är killarna hemma se till att kramars och pussas rejält.

• lanovia 08

Ingis och Hvidis ha så trevligt idag

• lanovia 08

till alla nu måste jag ge mig iväg på spårvagns äventyr.

• Daa

Det är ju också en bra idé. Men visst var det prat om en sväng till Pite havsbad för er del i sommar, eller minns jag galet? För om ni är där någon gång kommer jag farandes med passaten.

Fjällbruttan skrev 2010-05-05 22:27:39 följande:
      Jamen då hintar jag vidare och tycker att ni kan ta sträckan via inlandet och sen ut till Norge via oss Kuststräckan söderöver i Norge är väldigt vacker härifrånOch så är ju inlandet vackert också... tror jag Jag har en tendens att somna under vägen, då det inte är jag som kör förstås
  • Daa

Jaaa!
    Åh, tänk om knytet är med oss då! Tänk om det skulle visa sig att vi bara haft otur tidigare. *vågar egentligen inte tänka tanken ens*

I vilket fall som helst vill jag jättegärna träffa dig också.

Ninnnis skrev 2010-05-06 07:33:58 följande:
    Oh Daa, den hinten tar jag! Vill jättegärna träffa dig, skäggmannen och knytet

• Daa

Oj. Vampyrbebisar!

ingenjörsbruden skrev 2010-05-06 08:39:54 följande:
      Moahahaha....ja vi får kanske sätta munkorg på Ballan....Hennes pappa tog ett bett av sin kusin äppelkinder....hon har kvar ärret!Nähää...nu knyttar skruttan.....dags att nanna o åka buss! t er alla!!

Hvidbrud skrev 2010-05-06 08:00:46 följande:

Sovmorgon! 1timme extra fick jag sova för mitt tandlösa lilla lekmonster! Men oj, nu blev det brottom! Ska visst hinna röjja lite innan vi får fiint besök av ballis och Ingis! E får akta sig för pirayan, ehnnes kusin har redan tagit en tugga av hennes underbara sååå bitfrestande kinder... (hon blev så ledsen... Kusinen ville bara pussas, men råkade lämna tre tandmärken i kinden) (vampyren kallar jag henne...) Puss puss!!!

• Daa

Duktiga Ellen!
    Ja, hon sa inte så mycket sist vi sågs. *hjärtar lilla spillevinken*

lanovia 08 skrev 2010-05-06 09:40:48 följande:
    Daa, Ellen ligger är och sprattlar för fullt med armar och ben och jollrar: Göteborg ligger på vägen mellan Norge och Skåne. Hon vill hemst gärna träffa dig på riktigt och inte bara i magen. Men en storfika i Helsingborg kanske???!!! Jag ger inte upp någon gång skall jag träffa Hvidis in real!
  • Daa

*noterar*

Ninnnis skrev 2010-05-06 07:55:38 följande:
     "Tappar man tron så försvinner allt hopp, men om man vågar tro så blir allt möjligt". Det ska jag komma ihåg  

• Sonja68

Ninnis: Det där var kloka ord om tro och hopp. Precis min filosofi. Min man däremot är ett riktigt neggo och en gnällspik. Han borde ta till sig de där orden!!

Jag hade platt däck på bilen när jag kom fram imorse !

Ytterligare en oförutsedd kostnad på den gamla skrot-jävla-bilen!!!{#lang_emotions_frown}

Kram alla härliga!

• Daa

för skrotbilen.

Sonja68 skrev 2010-05-06 11:49:09 följande:
    Jag hade platt däck på bilen när jag kom fram imorse !Ytterligare en oförutsedd kostnad på den gamla skrot-jävla-bilen!!!

Kram tillbaka.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan