• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru sy

Jag är hemma och är sjuk idag, inte roligt. Nu skall jag bädda ner mig i soffan och läsa hus och hem.

• lanovia 08

Nej nu går det inte längre hon måste ha mat. Skit vad dåligt det blir med tiden nu.

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2010-05-05 09:07:18 följande:
    I helgen skall vi ha dop, finns lite att pyssla med inför det. Nästa helg blir det 4 lediga dagar för maken. Vi har pratat lite löst om att åka ner till Helsingbor-Helsingör då....... *hint hint*

Oh, fiiiiiika!? *fattar hinten*

• Ninnnis

Fru sy skrev 2010-05-05 09:07:38 följande:
    Jag är hemma och är sjuk idag, inte roligt. Nu skall jag bädda ner mig i soffan och läsa hus och hem.

Usch då, krya på dig!

• Ankan80

Ett stort GRATTIS till Herr och Fru Daa!!
    Härligt!!!{#lang_emotions_gravid}

• Sonja68

NU har jag läst tillbaka här lite och jag blir ju bara alldeles varm och glad  ända in i ♥-roten!!! {#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_plus}{#lang_emotions_gravid}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}!!!!!!! Åh, vad jag hoppas, hoppas, hoppas och ber att allt går vägen denna gång! på dig, kära Daa!

Har svinmycket på jobbet nu, skriver mer sen! Kram till alla härliga tjejor! Ciao *dyker ner i fakturahögen igen*

• Fru E

Lanovia-då hintar jag att torsdag är vi i Blekinge och söndag får vi besök och har visning men gärna lördag för min del eller ev fredag om vi inte blir med alien då

• Fru E

Daa-hoppas så att det går vägen denna gången {#lang_emotions_flower}

• Hvidbrud

Lanovia; åh, ska jag aldrig få träffa dig...? Jag är i lkp hela nästa vecka, så jag kan inte fika med er

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan