• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • passionsblomman

Vad é det för en dag?
    È dé en vanlig dag?
    NEJ dé é ingen vanlig dag,
    för det är Byggans födelsedag
    HURRA HURRA HURRA!
    HURRA HURRA HURRAAAAAAAAA!

*krulltrumpeter och fanfarer*

{#lang_emotions_coffee} på sängen
    -var finns en tårtsmiley när man behöver en? Men ett jäkla äpple, det finns..
    {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}och blader

{#lang_emotions_heart}-liga kramar och gratulationer.

• passionsblomman

Tjohoooooo, min son blev tvåmålsskytt den här matchen och de vann med ÅTTA-två!!!

"Mamma, nu har jag visat att jag kan nå´t" sa han när vi gick hem.
    Just precis! För det är nämligen så, att är man själv två år yngre än alla andra och dessutom ny i laget, så får man lov att visa det-att man kan nå´t alltså, innan de litar på en så man får lite mer passningar och så.
    Så det var precis vad som behövdes. Nu har han avancerat i laget så han räknas lite mer och inte bara är minst.

Nu badar han badkar och sen ska vi dricka varm choklad och seger-fika.

• Hvidbrud

*njuter med blommis och blompojken* här ska det stekas korv och blandas gin sour tull maken när han kommer hem från jobbet. Semester!!!

• Fru sy

Härligt Blommis, gratta sonen från mig!!

• Fru sy

Hvidbrud skrev 2010-05-08 10:24:58 följande:
    Åh, du behöver en kram, fru sy! Vassego!

Tack för kramen Hvidis.

• Fru sy

Nu har kursdamerna gått hem, de verkade nöjda även idag. och inte så många skärsår i fingrarna idag, de är ju bra.

Syster skall hämtas vid tåget om några timmar, innan dess tänkte jag hinna sy lite.

Och hoppet kom tillbaka till mig! testade nu igen och då var det ingen glad gubbe längre!! Så är nog inte tabletterna som ger falska utslag. Så kanske, kanske har jag haft äl denna månad Det är ju inte ett plus, men det vore ju en bra bit på väg för oss om min kropp börjar bli normal...

• passionsblomman

Hejja Fru Sy! Glad gubbe är en nödvändig en för ett pluss, så det är ju verkligen ett steg i rätt riktning! Hur länge har du egentligen väntat nu på att få ordning på cykel-åbäket ditt?

• Aleta
    passionsblomman skrev 2010-05-07 21:39:42 följande:
    Aleta, det är så trevligt att se dig även i den här tråden att jag tycker du kan stanna...Om man inte är känslig för analyser av kroppsvätskor eller spyr på folk som längtar efter barn så passar man här. Tanter passar särskilt bra har jag märkt.
    Hvidbrud skrev 2010-05-08 07:40:29 följande:
    Hej Altea! Dig har jag sett lite överralt i forumet och tänkt att det var en kvinna med vettiga åsikter. Välkommen i tråden, om du har lust att stanna! Hur gamla är dina kottar? Minstingen? Vill ni ha fler?
    Så trevligt! Här verkar ni ha det mysigt!
    Få se om jag lyckas hänga med i alla svängar.

Mina barn är två flickor, 6 och 2,5 och inte skulle jag ha något emot en till, men det är inte så jättetroligt, jag är inte purung precis och maken tycker att två räcker bra.

• Fru sy

passionsblomman skrev 2010-05-08 16:26:58 följande:
    Hejja Fru Sy! Glad gubbe är en nödvändig en för ett pluss, så det är ju verkligen ett steg i rätt riktning! Hur länge har du egentligen väntat nu på att få ordning på cykel-åbäket ditt?

Nu vet jag ju inte om jag fått ordning på min cykel än, men det ser ju ljusare ut än vad det gjort det senaste året. Slutade ju med pillerna sista mars förra året, så det har gått väl 1 år nu...

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan