• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • passionsblomman

Just ja! fio-li-lio-lio-lej!

-Nu har vi snart midsommarstämning i tråden! Tjosan!
    *snor ihop några kransar illa kvickt*

• passionsblomman

Okej då:

{#lang_emotions_flower}Nu grönskar det i dalens famn
    nu doftar äng och lid.
    Kom med, kom med på vandringsfärd i vårens glada tid.
    Var dag är som en gyllne skål
    till bredden fylld med vin.
    Så drick min vän drick sol och doft
    ty dagen den är diiiiiiiiiiiiiin.{#lang_emotions_flower}

• Daa

Doft av vår...
    Idag var jag helt crazy: vi drog iväg till Skelle-feteå och då hade jag min vårjacka istället för vinterparkasen!
    (ja, jag är lite frusen av mig...)

passionsblomman skrev 2010-05-08 20:29:46 följande:
    www.youtube.com/watch

• Fru Bygg

Tack för alla gratulationer! Det har varit en underbar födelsedag trots att man fortfarande inte är frisk. Men det är på rätt väg.

Jag har blivit uppvaktad av maken och dottern och jag fick en ny mobil. Nu kan jag titta in här vart jag än är! *jippie!*

Nu har Ella somnat och jag och maken ska ha lite födelsedag/lördagsmyyyyyssss!

• passionsblomman

Hörrö, du snackar med en som hade 4+, fulvindar och värsta regnvädret idag. Vi hade INTE vårjackorna vi som kollade fotboll idag. och promenerarna som spatserar förbi härutanför har haft mössor och vantar allihop. Fy bubblan! Om det inte vore små ljusgröna löv på björkarna och påskliljor i gräsmattan hade jag trott det var november.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan