• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru sy

Aleta skrev 2010-05-08 16:47:57 följande:
    Så trevligt! Här verkar ni ha det mysigt!Få se om jag lyckas hänga med i alla svängar. Mina barn är två flickor, 6 och 2,5 och inte skulle jag ha något emot en till, men det är inte så jättetroligt, jag är inte purung precis och maken tycker att två räcker bra.

Aleta: Du får kika in ibland om du inte hinner mer, det finns alltid någon här som kan uppdatera dig med vad som hänt. Vi är en del som får göra så när det händer mycket här...

• Fru sy

Nu har jag fikat och pausat lite, dags att fortsätta sy igen

• passionsblomman

Fru Sy, det var det jag hade för mig, att det rörde sig om dryga året. Usch vad seeegt att vänta och vänta!

Aleta, här är det ganska sporadiskt till och från. Det är många som fått sina efterlängtade bebisar och då är det inte så lätt att hänga här hela dagarna. Andra har häcken full på jobbet och så vidare och så vidare. Men vi är inte så himla många egentligen och flera kan du redan, för Sonja, Heloise, Daa och Bruttan, Villemoa och jag tex är ju rätt välbekanta visst? Och de andra är väl värda att lära sig.

• Fru sy

passionsblomman skrev 2010-05-08 17:45:53 följande:
    Fru Sy, det var det jag hade för mig, att det rörde sig om dryga året. Usch vad seeegt att vänta och vänta!Aleta, här är det ganska sporadiskt till och från. Det är många som fått sina efterlängtade bebisar och då är det inte så lätt att hänga här hela dagarna. Andra har häcken full på jobbet och så vidare och så vidare. Men vi är inte så himla många egentligen och flera kan du redan, för Sonja, Heloise, Daa och Bruttan, Villemoa och jag tex är ju rätt välbekanta visst? Och de andra är väl värda att lära sig.

Ja det är riktigt drygt att vänta! Men det är vi ju flera här inne som kan skriva under på! Sen räknar jag ju med att få vänta ett tag till även om cykeln är igång, men då finns det ju lite spänning och hopp iaf (tror jag, har ju inte testat riktigt)

• Hvidbrud

Det där fotbolslaget skulle man kanske satsa på BARA för att slippa PMS... Shiiiiit!!! Jag står i te ut med mig själv!! Åh, arg och gråtig och allt!

• passionsblomman

Hvidis, Gullgumman! Här, du kan få boxa lite på mig *håller upp padsen*
    och här harú en näsduk också, åsså lite smågodis. Eller vill du hellr e ha varm choklad med rom och vispgrädde?  
    Sport är bra om man vill ha ut aggressioner, det går nästan lika bra att stå bredvid plan som att spela själv har jag märkt.
    Ochstapla ved, gräva planteringshål och skotta snö är andra sådana där saker som man helt klart blir lite lugnare av.

Fru Sy, jomen presis. Det är det jag menar, att det ju vore himla mycket mera lattjolajban att vänta på BIM och veta att man iallafall ha chansen än att vänta på indianer bara för att veta att de finns... Nu hoppas vi det blir glada gubbar varje månad och att du slipper vänta så länge på plusset!

• Sonja68

Slänger mig in och hojtar GRATTIS till Fru Bygg!! Hurra, hurra, hurra, hurra!!!!

Här är det lördagsmys, ost kex, vin, film och familj!

Kram!

• passionsblomman

Apropå indianer...

Jag väntar ju på dem bara för att vi sedan ska kunna sätta in styrning för ÄL och vårt upptiningsförsök. Nu är det dag 32 och ingen indian i sikte alls. Inte minsta känning heller....

...men jag tyckte jag hade ÄL-känningar hur tydligt sm helst nu efter det misslyckade ivf:et så jag tror inte äl uteblev. Fast vad vet man i den här karusellen. Och jag är ju inte känd för min regelbundenhet direkt, så det kommer väl några tomahawker flygandes när som helst. Men det kommer ju inte att hinnas med något FET innan pingst om inte indianinvasionen kommer typ imorgon.
    Nåväl, den som lever får se.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan