• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Hvidbrud

Men blommis då! Har det blivit nån rajtantajtan då vid äl eller?!? Tack gulle du!! Tar romen...

• passionsblomman

Äh, rajtan och rajtan...raj kanske bara, lite...eller typ en raj så det känns ju inte så troligt.
    Öht så har jag ästan glömt bort att det ju rent fysiskt finns en minimal chans på det gamla normala sättet att bli med barn även för oss. Den där stängda äggledaren, alla nseminarierna och alla åren har liksom slagit undan alla sådana tankar. Men visst, ibland händer saker även när det knappt borde kunna det, så vet gör man ju aldrig.

*skickar över romflaskan så du får dosera själv* Var inte blyg, skvimpa i ordentligt!

• Daa

*stämmer in i hejja-ropen* Hejja, fru Sy!
    Hoppas nu att det börjar stämma med din cykel. *hoppashoppashoppas*

Förresten: nej, jag har inte hunnit sy något mer ännu. Men tror stenhårt på din idé.

• Daa

Glömde ju vinka till Aleta igår...

Hej och välkommen, Aleta! *vinkar desto mer nu*

• Daa

Grrr, Hvidis. Du får boxa vidare på mig när Blommis tröttnat. *kramar*

Hvidbrud skrev 2010-05-08 18:16:39 följande:
    Det där fotbolslaget skulle man kanske satsa på BARA för att slippa PMS... Shiiiiit!!! Jag står i te ut med mig själv!! Åh, arg och gråtig och allt!

• Daa

Hejja, blompojken!

passionsblomman skrev 2010-05-08 14:53:27 följande:
    Tjohoooooo, min son blev tvåmålsskytt den här matchen och de vann med ÅTTA-två!!!"Mamma, nu har jag visat att jag kan nå´t" sa han när vi gick hem. Just precis! För det är nämligen så, att är man själv två år yngre än alla andra och dessutom ny i laget, så får man lov att visa det-att man kan nå´t alltså, innan de litar på en så man får lite mer passningar och så.Så det var precis vad som behövdes. Nu har han avancerat i laget så han räknas lite mer och inte bara är minst.Nu badar han badkar och sen ska vi dricka varm choklad och seger-fika.

• Daa

Chelloo!

passionsblomman skrev 2010-05-08 19:57:17 följande:
    Helluuuuu Daa!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan