• Ore

Vi fortsätter blanda och ge

I över tre år har det diskuterats i denna tråden (och de allra flesta har alltså hunnit gifta sig och även fira några bröllopsdagar). Mycket har vi hunnit prata om, men vi är långt ifrån klara, och en del ämnen återkommer vi ständigt till.

En stor del av tråden handlar om barn, vi väntar med spänning på de barn som ska födas, och vi hoppas på många flera plus eller andra former av barnbesked

Men även om barn är en helt underbar del i livet, så är de inte allt. Vi är även duktiga på inredning, alkoholhaltiga och icke alkoholhaltiga drycker, bakning, blommor, husdjur, resor, fäktning, shopping, blygdläppsklämmor, nypåhittade svordomar, kontorsstolsrace och mycket annat. Så här gäller det att vara beredd på det mesta, från högt till lågt, och allt som oftast i ett rasande tempo!

Även om vi är ett väl sammansvetsat gäng, som gärna träffas även IRL, så finns det alltid plats för fler. Den obligatoriska presentationen som vi "kräver" är skostorlek, favoritchoklad, ungefär var i landet man bor och hur det står till på barnfronten (antal barn man har, hur långt gången man är i graviditet eller hur länge man försökt bli gravid).

Förra tråden landade på över 10 000 inlägg, så nu satsar vi mot 11 000 eller mer!

Skål för våra fortsatta diskussioner

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-26 18:45
    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3582689.html

• Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge
  • Fru FruLLan

Lappis
    Näe jag vet
    Och särskilt inte när man suger på att dansa

• Lapinette

Frullan - vad då "hoppat i kväll"? Hoppat höjd, längd eller på maken?

• Fru FruLLan

Just det
    Det är ingen som har en röd liten katthane att sälja till mig omgående?
    Vi letar efter ljus och lykta men hiottar ingen

Kissen behöver desperat en kompis och vår familj saknar en katt.
    Men det finns inga små röda karttungar.
    Eller andra heller för den delen.

• Tinga

FruLlan - du har ju fortfarande inte talat om hur den där glasbiten hamnade i foten. Skönt att den är ute nu iallafall. Hur länge måste du ha foten i högläge?

• Tinga

Fru FruLLan skrev 2010-03-26 13:03:01 följande:

Just detDet är ingen som har en röd liten katthane att sälja till mig omgående?Vi letar efter ljus och lykta men hiottar ingen Kissen behöver desperat en kompis och vår familj saknar en katt.Men det finns inga små röda karttungar.Eller andra heller för den delen.
    Inga katter här (tack och lov , det räcker så bra med den oreda två 1.5-åriga killar ställer till.
  • Fru FruLLan

Tinga
    Näe jag håller på det för att det är sååååååååååååååååååååååå spännande....

Håll i dig men här kommer storyn.....

...

En flaska porter (till porterstek) ramlade ner ur vårt överskåp och gick i fyrahundramiljoner bitar.
    Jag dammsög men EN bit hamnade i MIN fot.

Där

sensationellt va?????

det sensationella kanske är att jag uppbealigen suger värre än dammsugaren på att just dammsuga

• Fru FruLLan

Lappis
    ha ha ha
    inget sensationellt här heller

maken önskar säkert att jag skulle skriva att svaret är Hoppa på honom med troserna runt huvet och läppglans på alla läppar

men så kul var det inte (för maken allt5så )

näe hoppat häst så klart.
    Jag är ju NÖRD

• Fru FruLLan

Tinga
    Ha ha ha
    det är just när man redan har två kaos framkallande busfrön som man verkligen behöver fyrbent bus
    jag lovar att dina killar skulle älska det.

Roffe stendiggar också katterna (katten )
    Det är så kul att se.
    Även fast jag tror att katten egentligen inte uppskattar att han biter honom i öronen och sliter i pälsen..

men men
    det får man ta om man vill bli klappad.

• Fru FruLLan

Just det
    Hur länge högläge med foten
    Äh vet inte riktigt.

det är okej att ta ner den nu tror jag. Gör inte alls lika ont längre.
    Utom när jag går på den så klart,.
    Men hoppa på den fick jag inte

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge