• Ore

Vi fortsätter blanda och ge

I över tre år har det diskuterats i denna tråden (och de allra flesta har alltså hunnit gifta sig och även fira några bröllopsdagar). Mycket har vi hunnit prata om, men vi är långt ifrån klara, och en del ämnen återkommer vi ständigt till.

En stor del av tråden handlar om barn, vi väntar med spänning på de barn som ska födas, och vi hoppas på många flera plus eller andra former av barnbesked

Men även om barn är en helt underbar del i livet, så är de inte allt. Vi är även duktiga på inredning, alkoholhaltiga och icke alkoholhaltiga drycker, bakning, blommor, husdjur, resor, fäktning, shopping, blygdläppsklämmor, nypåhittade svordomar, kontorsstolsrace och mycket annat. Så här gäller det att vara beredd på det mesta, från högt till lågt, och allt som oftast i ett rasande tempo!

Även om vi är ett väl sammansvetsat gäng, som gärna träffas även IRL, så finns det alltid plats för fler. Den obligatoriska presentationen som vi "kräver" är skostorlek, favoritchoklad, ungefär var i landet man bor och hur det står till på barnfronten (antal barn man har, hur långt gången man är i graviditet eller hur länge man försökt bli gravid).

Förra tråden landade på över 10 000 inlägg, så nu satsar vi mot 11 000 eller mer!

Skål för våra fortsatta diskussioner

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-26 18:45
    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3582689.html

• Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge
  • Fru FruLLan

Hejsan tjejer
    Äntligen har jag tid att gå in och inte bara smygläsa utan även skriva.
    och vilket tillfälle! så jääävla lämpligt

GRATTIS grattis och super duper många grattis Snaily!!!! Helt udnerbart fy vad roligt det är ju underbart.
    En snigelbebis det är ju sååååå kul!!!! GRATTIS!!!!

Och det finns ju en hel del till som jag imnte hunnit gratta än!

PB: grattis till ett i frysen och ett i magen. Hoppas nu bara magen växer och blir stor och rund Tummarna hålls!!!

Liten och Vänner. Grattis till era små killar-. Fy vad underbart. Grattis grattis. Hoppas ni alla mår rikigt riktigt bra och att nibörjar landa lite.
    Puss

Nenne: Stort grattis till ett bra RUL! Tänkt vad tiden går fort, redan v 18. otroligt. Och med tanke på den totala kill dominansen i tråden just nu så är det ju kalas att ni ska ha en liten pingla

Vad mer?
    Hm kommer inte rikigt ihåg det är så mycket.

Undrar lite hur det går för EA. Vågar knappt fråga. Håller dock tummarna.

SEn var det massa mer jag skulle kommentera men det får bli en annan gång.

Just det. Måste bara fråga. är så nyfiken av mig.
    AM: Trist att du fick ett snorkigt svar. Jobbigt. men så pang snygg du är så lär du vara smashing i vilken outfit som helst i morgon.
    Men jag måste fråga, har nåt specciellt hänt med makens ex som du ville reda ut eller är det bara kyligt er emellan i största allmänhet?
    Jag har missat detta, men är nyfiken.

KRAM och GRATTIS igen snaily det är såååå kul!

• FruCicci

Jag ligger i 39,1 graders feber och har fått bihåleinflammation, går nu likt dottern på antibiotika o kortison... skit kul - not!

Kommenterar inte mera, men har fått en bra uppdatering....

STORT GRATTIS IGEN TILL SNIGELN!

Tassar ut och in i sängen....

• snaily

Cicci
    Nu får det snart vara nog med sjukdomar i ert hus, bestämmer jag härmed! Tack för grattis och kram tillbaka!

Och hej Frullan, vad kul att se dig! Särskilt en sån här kväll!

• Fru FruLLan

Hejsan snaily
    Kul att se dig också, och HIMLA kul att se ditt test som jag fick lov att titta på i galleriet. Även fast jag måste erkänna att jag inte riktigt förstår såna test, har sjä'lv bara kört med CB. MEN va faaaan det spelar ju intgen roll att jag inte fattar det är POSITIVT!!!!!!!

hurra!

önskar så att jag satt där på bussen tillsammans med kokisen så jag kunde få krama dig snart. Men hon får kramas från oss alla!

• Telis

Tänk, ett plus på Marie Bebådelsedag, det är ju synnerligen passande! Betyder det att det blir en liten Jesus i tråden?

• Telis

Krya på dig och resten av familjen, Cicci!

AM, du kommer att vara snyggast vad du än tar på dig imorgon!

september, jag fortaätter att hålla tummarna och tycker att det låter mer som graviditetsillamående än magsjuka!

• snaily
    Telis skrev 2010-03-25 19:21:50 följande:
    september, jag fortaätter att hålla tummarna och tycker att det låter mer som graviditetsillamående än magsjuka!
    Håller absolut med Telis och anser mig vara expert eftersom jag nyss var magsjukeillamående.

En liten Jesus... kanske det! Jag heter ju Maria också.
  • Lapinette

snaily - är du säker på att de satte in en blasto?! Att du inte blev gravid bara så där "poff" från tomma intet, heter Maria och självfallet är du oskuld !

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge