• Ore

Vi fortsätter blanda och ge

I över tre år har det diskuterats i denna tråden (och de allra flesta har alltså hunnit gifta sig och även fira några bröllopsdagar). Mycket har vi hunnit prata om, men vi är långt ifrån klara, och en del ämnen återkommer vi ständigt till.

En stor del av tråden handlar om barn, vi väntar med spänning på de barn som ska födas, och vi hoppas på många flera plus eller andra former av barnbesked

Men även om barn är en helt underbar del i livet, så är de inte allt. Vi är även duktiga på inredning, alkoholhaltiga och icke alkoholhaltiga drycker, bakning, blommor, husdjur, resor, fäktning, shopping, blygdläppsklämmor, nypåhittade svordomar, kontorsstolsrace och mycket annat. Så här gäller det att vara beredd på det mesta, från högt till lågt, och allt som oftast i ett rasande tempo!

Även om vi är ett väl sammansvetsat gäng, som gärna träffas även IRL, så finns det alltid plats för fler. Den obligatoriska presentationen som vi "kräver" är skostorlek, favoritchoklad, ungefär var i landet man bor och hur det står till på barnfronten (antal barn man har, hur långt gången man är i graviditet eller hur länge man försökt bli gravid).

Förra tråden landade på över 10 000 inlägg, så nu satsar vi mot 11 000 eller mer!

Skål för våra fortsatta diskussioner

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-26 18:45
    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3582689.html

• Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge
  • porchez

uch och fy! Gråter med alla era jobbiga besked och känslor!

Finner inga ord idag... stora och många kramar till Muggles och Lappis... och alla er andra också förstås...

• viktualia

Mrs B - åååå vad du är snäll som skickar paket till mig!! hihi! Detta i serien - tråden är till även för byta/låna/köpa/rädda!!

Lappis - Radhuset i Nockeby.. galet pris men makens bror m familj letar större i just de krokarna.. börjar fatta varför de fortfarande sitter tre pers i en trång tvåa...

• Parnassia

Ang hundar som äter saker de inte borde...
    En kompis boxer åt upp en _hel_ clementin, alltså svalde den utan att tugga. Den kom ut lika hel. AJ, är nog allt jag har att tillägga...

• Parnassia

Tur att han var en boxer och inte iller!

• Fru E

5.6 miljoner för ett radhus helt galet! För de pengarna för vi värsta lyxvillan här nere och då med betoning på LYX

Nyss hemkommen från gymet, gick över förväntan och nu återstår det att se hur kroppen och ryggen mår imorgon.

Hittade dessutom lite glass i frysen som jag tänkte festa loss på när maken är på AW . Har bottnat med pasta med ost (sugen Nenne )

• Liten med Mindre

En hel clementin där bak - ajaj, även om man är hund.

Mindre ligger o skrålar i sängen (borde jag bli orolig för skrålande redan?), och maken närmar sig 40 grader utslagen på soffan. Här är det livat.

Förmodligen inget på tv heller, och magen är mätt, så inget gott orkar jag äta. Vilka bekymmer. Tror ni jag orkar ta tag i alla bilder som skulle fixas då?

PB - jättesnällt att ni åker o hjälper kompisen med huset. Fast å andra sidan låter det så likt den PB jag lärt känna här i tråden. Världens hjälpsammaste o omtänksammaste människa!

Lappis - 5,6 för ett radhus låter verkligen inte skoj. Av 63 hus jag fick i mitt sökresultat idag, var det 3 som kunde fungera för oss. Kräsen - moi?!?

FruE - bra kämpat på gymmet!

• Telis

Lappis, fy tusan för ännu längre väntetid!

Liten, ojoj, hoppas att maken hinner krya på sig innan det är dags!

• Telis

På tal om vad hundar äter, min hund åt upp en långpanna med chokladkladdkaka en gång.

Och på tal om lägenhetsvisningar så var jag och maken på en en gång där sängen var obäddad och det låg ett par, använda, kalsonger på golvet nedanför sängen.

• Telis

Äsch, glöm det där sista inlägget från mig. Det bara osar ju "jag ska minsann vara värst". *rodnar över hela kroppen*

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge