• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Och samtidigt är det en liten pojke som blivit överkörd av tåget i Täby kyrkby - där jag är uppvuxen och känner många...

• Cantaton

Puh, var inget allvarligt här trots allt..

"Fredhällsbadet

Räddningstjänsten får in samtal om att i en vak utanför badet ligger det något.

Patrull som har varit på plats har talat om att räddningstjänsten har konstaterat att det var en sopsäck. Patrullen har lämnat."

• Aleta

Med allt bröstsnack så kan jag inte låta bli att tänka på 20-talet när det var inne att vara platt och storbystade tjejer istället lindade bysten hårt för att se snygga ut. Undrar om det kommer en sådan modeperiod igen och folk ser tillbaka på den här tiden och undrar hur folk kunde vilja ha stora bröst?

• Cantaton

Vet inte om det finns nåt Hornbach. Jag har dock inte råd med några svindyra plattor. Ska ha flera kvadratmeter... I två dagar.

lillabruden skrev 2010-01-18 07:58:37 följande:
    hahahahaha!!!! skönt att det inte bara är jag som upplever seriösa sympatismärtor!! Cantaton, vet inte om ni har Hornbach i era trakter, men där finns man kan köpa. Det är bara svina dyrt! Dem tipsade mig att vända mig till en fabrik istället... jag skulle ha att sätta kring mina fåglars bur för dem både skvätter frön överallt och lyckas successivt äta upp allt i deras omgivning..! Det blev tyg istället,billigt o bra Frulle, jag har hört att det känns som en lastbil som står på bröstkorgen och inte flyttar sig efter en tutt-op....stämmer det? Jag nämnde för min älskling att jag ville ha men han tyckte inte det var en bra idé...poäng till honom men va fan vet han
  • Sonja68
    Aleta skrev 2010-01-18 09:57:39 följande:
    Med allt bröstsnack så kan jag inte låta bli att tänka på 20-talet när det var inne att vara platt och storbystade tjejer istället lindade bysten hårt för att se snygga ut. Undrar om det kommer en sådan modeperiod igen och folk ser tillbaka på den här tiden och undrar hur folk kunde vilja ha stora bröst?
    Det är den modeperioden jag väntar på och ser fram emot
  • lillabruden

på catwalken betraktas större än Bkupa som porrigt har jag hört...men så är ju resten av kroppen på dem modellerna också bara skinn o ben!

Sonja68 skrev 2010-01-18 10:59:02 följande:
    Det är den modeperioden jag väntar på och ser fram emot
  • passionsblomman

De ringde just från sonens skola. Någon har varit dum mot honom och han grät så det skvalade. Vad han hittills sagt är att en viss flicka "säger saker så han får känna sig ny".

Nu har jag tackat för att de ringde, lyssnat på hur de tänker göra och poängterat rätt hårt vad jag själv nog tycker vore läge för.

Mitt hjärta!

• Heloise

Lilla hjärtat!

passionsblomman skrev 2010-01-18 11:43:39 följande:
    De ringde just från sonens skola. Någon har varit dum mot honom och han grät så det skvalade. Vad han hittills sagt är att en viss flicka "säger saker så han får känna sig ny".Nu har jag tackat för att de ringde, lyssnat på hur de tänker göra och poängterat rätt hårt vad jag själv nog tycker vore läge för.Mitt hjärta!
  • Sonja68

Blommis: Blomsterpojken ♥ ♥ ♥

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången