• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

2,5h
    Är du nöjd med medverkan?

Soldemor skrev 2010-01-19 11:14:00 följande:
    Heej tantsen!Är det någon som kan gissa hur lång tid det tar att spela in ett avsnitt av "Vem vet mest"?
  • Heloise

Jag vill gifta om mig! Det andra var bara ett övningsbröllop!
    Ska bara råna en bank och söva ner mig i ett år så jag blir smal först, sen får ni alla komma på stor fest här! www.rodrigovarelaphotography.com/VizcayaMuseum/

Jag dregglar varje gång jag tittar på det där bildspelet. Dessutom har ajg varit på Viscaya och det är underbart, ljuvligt, fantastiskt, sagolikt och sanslöst vackert!
    Villvillvillvill

• Soldemor

Bra gissat, Cant-tant! Från att vi kom in i studion tills vårt program var färdigt tog det drygt två timmar. Det var jätteroligt men såå varmt! I studion finns ca 800 lampor totalt och ventilationen ville inte alls samarbeta. Det var jättekul att vara med och se hur det går till i verkligheten. Hur det gick kan ni se 28/4 kl 19, då sänds mitt avsnitt. Vet inte om jag skall se, det är ju det där med att höra sin egen röst och se sig själv. Är lite självkritisk när det gäller dialekten...

• Cantaton

Jag har varit på en hel del tv-inspelningar, så jag har ett hum om hur lång tid det kan ta. Även om jag bara varit på inspelningar för program som ska bli 1h

Spännande! Ser vi fram emot.

Soldemor skrev 2010-01-19 11:29:38 följande:
    Bra gissat, Cant-tant! Från att vi kom in i studion tills vårt program var färdigt tog det drygt två timmar. Det var jätteroligt men såå varmt! I studion finns ca 800 lampor totalt och ventilationen ville inte alls samarbeta. Det var jättekul att vara med och se hur det går till i verkligheten. Hur det gick kan ni se 28/4 kl 19, då sänds mitt avsnitt. Vet inte om jag skall se, det är ju det där med att höra sin egen röst och se sig själv. Är lite självkritisk när det gäller dialekten...
  • Heloise

Jättespännande Solde! Måste sätta upp lappar så jag kommer ihåg, har absolut inget minne förnärvande!

• Sonja68

Tack tanter för ert stöd ♥, vad skulle jag göra utan er ?

Jag frågade dem (när jag gick på som värst) vad de tycker jag ska göra för att de ska äta istället för att leka vid matbordet.
    Sära på dem? Sjuåringen sa då; "ja, det vore nog bra. Jag kan äta i vardagsrummet och lillasyster i köket". "UTAN TEVE!!!" vrålade jag...
    Kanske värt att pröva trots allt. Sedan så får jag väl sära på dem vid påklädningen också. En klär på sig i sovrummet och en i badrummet. I detta fall är det den lilla som sölar nåt så fruktansvärt; sjunger, pillar mellan tårna, leker med sockarna (de är ju små hundar förstår ni väl?) osv. Detta kan hon göra även om hon är ensam...
    Man ska ju stimulera barnen till lek, men mina ungar har sån fantasi att de kan leka med allt. GAffel, kniv, en smörgås, de ser figurer, gubbar och scenarior i precis ALLT!!! Jättepositiv egenskap egentligen, men inte i värsta morronstressen.

Soldemor: Du måste påminna oss närmare, för annars glömmmer jag. Vill ju så gärna se hur det gick för dig!!

Fjällis; hoppas du slipper elaka streptokocker efter penicillinkuren nu. Sen kommer väl svampen som ett brev på posten? Så brukar det vara för mig efter en penicillinkur.

Nu ska jag gå och äta min Naturdietshake och en frukt. Har börjat med VV igår. Känns skittungt, men fan, jag har lagt på mig 8-9 kilo sen bröllopet i april Det är fan i mig inge kul när man inte kommer i ett enda par av sina jeans längre.

Hoppas NI får en bra dag!

• Villemoa

Sonja: du är inte hemsk du är bara människa! T.o.m jag som är lärare är inte alltid pedagogisk (det ska gudarna veta!), det brister för mig också. Kram på dig!

Solde: har precis skrivit upp i kalendern när ditt avsnitt sänds Men du får nog gärna påminna sen när det närmar sig för man ska ju komma ihåg att titta i kalendern också...

Heloise: jovisst ska gubben och jag ha lite skoj snart Beställde ju hem stickor och gravtest från billigatest och de kom dagen efter! Paketet är diskret, står inte var det kommer ifrån så det känns ju skönt.

• Soldemor
    Sonja68 skrev 2010-01-19 11:45:31 följande:
    Soldemor: Du måste påminna oss närmare, för annars glömmmer jag. Vill ju så gärna se hur det gick för dig!!
    Vill ni?
  • Heloise

Vad bra jag har ett par dagar kvar innan jag vet om det blivit nått eller inte. Du testar ÄL när jag testar Grav haha, lätt att hålla koll på dig
    Annars får jag också beställa idiotsäkra ÄL stickor därifrån!
    Sonja: you and me both sister! Här äts det VV mat för fulla muggar. går bra än så länge, även om det är skittrist att planera och mäta och räkna, men men vad gör man inte.
    Idag blir det gulaschsoppa, vi ägnar åt os åt att äta ur den fullproppade frysen.

Villemoa skrev 2010-01-19 11:46:17 följande:
    Heloise: jovisst ska gubben och jag ha lite skoj snart Beställde ju hem stickor och gravtest från billigatest och de kom dagen efter! Paketet är diskret, står inte var det kommer ifrån så det känns ju skönt.
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången