• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Skönt att hon ville sjunga. Man blir hedrar när sådana som du återkommer. Jag sjöng på ett dop i mars och nu har barnets morfar dött, och de har bett mig sjunga på begravningen. Det är verkligen hedrande.

Fjällbruttan skrev 2010-01-16 22:32:07 följande:
    En strålande stjärna ska lysa över dig Cantaton!!Tack för all hjälp!Du är guld värd!!Har just tagit hem noter från notpoolen och betalat dem bums!Vi har så ofantlig tur att solisten som sjöng på vårt bröllop kände sig hedrad av frågan om att sjunga på svärmors bröllop, så hon kommer Blir 2 eller 3 solon, får höra vad prästen och kantorn säger.Kramar i massor!
  • Cantaton

Nu har jag fördrivit flera timmar med att göra typ ingenting... Värdelöst? Ja...

• lillabruden

godmorgon! nyss hemkommen från jobbet...dags för att drömma lite tror jag..... jag är beroende av att drömma, tycker det är så skönt på så många sätt...även dåliga drömmar!

Nämnde jag att jag flyttar 1mars? Kontraktet är nu påskrivet och jag har redan mentalt flyttat.....vi överlappar med lägenheterna så vi kan flytta i lugn o ro(typ)
    Vad har ni för tips? Jag har ju bara flyttat en gång..då hemifrån föräldrarna...

Hoppas helgen varit bra för er!! stora kramar

• Frulle

Hej hej..

Fy satan i gatan vilken hemsk mardrömsresa jag gjort nu!!

• Aleta

Välkommen tillbaka, hur mår du?

Frulle skrev 2010-01-17 12:58:02 följande:
    Hej hej..Fy satan i gatan vilken hemsk mardrömsresa jag gjort nu!!
  • Fjällbruttan

Cantaton skrev 2010-01-16 22:35:25 följande:
    Men hittade du noter till mammasången också?

Allt fanns på notpoolen, utom Feather Theme från Forrest Gump, den blir avslutningsmusik.
    Tack än en gång!

• Fjällbruttan

lillabruden skrev 2010-01-17 08:53:27 följande:
    !Nämnde jag att jag flyttar 1mars? Kontraktet är nu påskrivet och jag har redan mentalt flyttat.....vi överlappar med lägenheterna så vi kan flytta i lugn o ro(typ) Vad har ni för tips? Jag har ju bara flyttat en gång..då hemifrån föräldrarna...Hoppas helgen varit bra för er!! stora kramar

Ta hjälp av vänner att packa, de brukar se mer klarsynt på sånt som är skräp men som man själv vill spara
    Och samla tidningar och silkespapper att slån in porslin i.
    Papperskassar är bra till böcker, oftast packar man ju i kartong men det brukar bli så fruktansvärt tungt med böcker.

Lycka till

• Fjällbruttan

Frulle skrev 2010-01-17 12:58:02 följande:
    Hej hej..Fy satan i gatan vilken hemsk mardrömsresa jag gjort nu!!

Vad det värt det då?
    Är du nöjd?
    Hur mår du ny?

Nyfiken nyfiken! 

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången