• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • dfk

Frulle. Berätta hur har allt gått!!!

• Frulle

Ok.. En liten story.

Tidigt (kl 06.00) i torsdags tog jag tået in till kliniken. Träffade kirurgen en snabbis för att spika exakta mått på implantaten. Sen fick jag slappa på mitt rum i ca 20 min.
    Sen kom narkosläkaren in. Kollar lite uppgifter osv. Sen in på op!
    Natti natti!!!

Vaknar upp och känner mig lite mysig av narkosen. Men ha ONT så jag nästabn dör..
    Kollar ner en snabbis och skriker TJOHOOO jag har bröst!

Dagen efter mår jag APDÅLIGT! Åkte på kräksjukan så jag låg och tokspydde dagen efter op. Inge kul kan jag lova.

Sen har jag legat hemma hos pappa och varit ynklig och blivit rejält ompysslad.

Idag känner jag en rejäl skillnad och jag ÄÄÄÄLSKAR mina nya små vänner!! (eller små och små haha) Dom är rätt stora, men dom passar min kropp helt perfekt!!

• Cantaton
    Skönt att du är så nöjd efter den resan!
    Frulle skrev 2010-01-17 14:29:07 följande:
    Ok.. En liten story.Tidigt (kl 06.00) i torsdags tog jag tået in till kliniken. Träffade kirurgen en snabbis för att spika exakta mått på implantaten. Sen fick jag slappa på mitt rum i ca 20 min. Sen kom narkosläkaren in. Kollar lite uppgifter osv. Sen in på op!Natti natti!!!Vaknar upp och känner mig lite mysig av narkosen. Men ha ONT så jag nästabn dör..Kollar ner en snabbis och skriker TJOHOOO jag har bröst! Dagen efter mår jag APDÅLIGT! Åkte på kräksjukan så jag låg och tokspydde dagen efter op. Inge kul kan jag lova.Sen har jag legat hemma hos pappa och varit ynklig och blivit rejält ompysslad.Idag känner jag en rejäl skillnad och jag ÄÄÄÄLSKAR mina nya små vänner!! (eller små och små haha) Dom är rätt stora, men dom passar min kropp helt perfekt!!
  • Cantaton

Vilka sånger blev det?

Fjällbruttan skrev 2010-01-16 22:32:07 följande:
    En strålande stjärna ska lysa över dig Cantaton!!Tack för all hjälp!Du är guld värd!!Har just tagit hem noter från notpoolen och betalat dem bums!Vi har så ofantlig tur att solisten som sjöng på vårt bröllop kände sig hedrad av frågan om att sjunga på svärmors bröllop, så hon kommer Blir 2 eller 3 solon, får höra vad prästen och kantorn säger.Kramar i massor!
  • Villemoa

Ja vilken resa sen då! Men det viktigaste är ju att du är nöjd

Frulle skrev 2010-01-17 14:29:07 följande:
    Ok.. En liten story.Tidigt (kl 06.00) i torsdags tog jag tået in till kliniken. Träffade kirurgen en snabbis för att spika exakta mått på implantaten. Sen fick jag slappa på mitt rum i ca 20 min. Sen kom narkosläkaren in. Kollar lite uppgifter osv. Sen in på op!Natti natti!!!Vaknar upp och känner mig lite mysig av narkosen. Men ha ONT så jag nästabn dör..Kollar ner en snabbis och skriker TJOHOOO jag har bröst! Dagen efter mår jag APDÅLIGT! Åkte på kräksjukan så jag låg och tokspydde dagen efter op. Inge kul kan jag lova.Sen har jag legat hemma hos pappa och varit ynklig och blivit rejält ompysslad.Idag känner jag en rejäl skillnad och jag ÄÄÄÄLSKAR mina nya små vänner!! (eller små och små haha) Dom är rätt stora, men dom passar min kropp helt perfekt!!
  • Heloise

Cantaton: det finns en hemsida, där coverband, trubadurer, solister etc finns representerade landskapsvis, vet du vad det är för en sida och kan du adressen?
    En av mina vänner ska gifta sig i sommar och är på jakt efter 2 olika band, ett till bbq på fredagen och en till bröllopsfesten.

• Diz

Frulle grattis till era nya leksaker

Lillabruden > Jodå, det är inte så jädra ovanligt. Min karl har haft grav-illamående och foglossning. När jag hade som mest foglossning så satt han i soffan och så sa han
    "alltså, fan va ont jag har i höften!",
    jahaja sa jag, så där så det strålar in i ljumsken?
    ja, hur visste du det?
    Grattis du har foglossning...

• Heloise

Grattis till boobsen Frulle!

Panzer och jag har jobbat från 10-20. mör i ben, rygg, armar och konstigt nog hjärnan.

Jag måste läsa en rapport, det är en användarstudie, har opponering på den på tisdag och jag har inte ens ögnat igenom den. Helst av allt vill jag sussa kudden, men det får vänta ett par timmar.

Kram på er!

• Sonja68

Frulle; skit också med kräksjuka, men bra att du är nöjd med tuttarna. Gör det mycket ont??

Min helg har varit som följer:

I fredags slocknade jag kl 19 i sängen med ungarna och TV:n
    I lördags var det upp tidigt, kl 9 var jag i slalombacken med lilla K som skulle på sin första träff med slalomskolan. Var lite orolig att hon skulle tappa humöret, men det gick bra och hon vill fortsätta
    Sedan kom gäster från grannkommunen med sina två barn. De ville gratta T i efterskott. Hade bett dem komma förbi på kaffe, men insåg snart att de var hungriga. Jag hade precis kommit hem från slalomskolan och en handlingssväng från ICA, men hade ju inte tänkt göra någon braklunch precis, utan latmansvarianten. Att 2 vuxna och ett barn extra skulle dyka upp, det hade jag inte räknat med. Men som tur var hade jag köpt några extra nygrillade kycklinglår, kokade ihop bovetegryn till de vuxna (istf ris, ryssar älskar det och våra gäster var just ryssar) och pulvermos till barnen. Tomater, gurka och paprika i massor på en stooooor tallrik, lite bröd och ost och de var nöjda och glada. Ingen bjudmat precis, men va' fan!

Idag har T haft tjejerna från klassen här på kalas.
    De var bara sex st. med lilla K, så det var ganska lugnt.
    T hade själv planerat vad de skulle göra, leka osv. Så jag behövde bara ställa fram fikat, fixa glasstårtan, blåsa upp ballonger och små godispåsar hade jag fixat på lördagskväll. Till skattjakten T hade planerat.

När kalaset var slut stannade min bästa väninna med dotter kvar här (dottern är T:s bästa kompis och var förstås också med på kalaset) och vi städade undan allt, beställde hämtpizza och åt som grisar allihop.

När hon åkt hem så skulle ungarna se barnprogram och jag lade mig med dem på var sin sida om mig. En riktigt härligt Bolibompaslummer blev det Finns inget bättre än att sova så där på eftermiddagen och ungarna ligger brevid och stryker en på håret och kinden ♥.

Senare, när jag vaknat och ungarna gått och lagt sig monterade maken ner julgranen och julpynten, jag tog bort alla ljusstakar och stjärnor (utom i ungarnas rum, för de sover så sött). Så nu är det bara några juldukar och julgardinerna i köket kvar. Utebelysningen får maken ta ner när han känner att han har tid och lust. Ingen brådska för min del.

Så nu ska jag dricka lite grönt te, ta nåt att läsa och slänga mig till sängs igen. Känner att jag fortfarande är några timmar back på sömnkontot.

Kram!

• Cantaton

Tänker du på www.festfolk.nu/ ?
    Hon kan också hitta en hel del på www.artistbanken.com

Heloise skrev 2010-01-17 19:13:36 följande:
    Cantaton: det finns en hemsida, där coverband, trubadurer, solister etc finns representerade landskapsvis, vet du vad det är för en sida och kan du adressen?En av mina vänner ska gifta sig i sommar och är på jakt efter 2 olika band, ett till bbq på fredagen och en till bröllopsfesten.
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången