Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Tack!

Daa skrev 2009-12-18 17:53:16 följande:
    Hej Jenny! Skönt med jullov! Grattis till det.
    Nu har vi gjort chokladtryffel med konjakssmak, blev riktigt lyckat! Mysigt med allt pyssel inför jul tycker jag. Imorgon skall vi in till stan och köpa alla julklapparna... hoppas att jag tycker det är mysigt med julpyssel även då...
  • Jenny står brud 090801

Julshoppingen gick kanon för oss oxå, bra att skriva lista innan så att man vet precis vad man skall köpa.

Nu sitter jag i soffan och tittar på film och stickar medans mannen är ute och jagar. Mysigt! Dags att återgå till filmen...

• Jenny står brud 090801

GRATTIS DAA, det är ju helt underbart!! Vad glad jag blir för er skull... Vilken julklapp!!

• Jenny står brud 090801
    Ninnnis skrev 2009-12-21 11:41:42 följande:
    Jag minns förra julen, då plussade Ankan ett par dagar innan jul (väl?), Hvidis plussade på julafton och Ingis strax efter jul i Thailand Jag hoppas på samma mönster i år! Vem står näst på tur? EA? Jenny?
    Det tycker jag låter som en mycket bra idé

Och du Daa, nys gärna lite basiller åt mitt håll också.

Jag är på dag 13 idag, så om min cykel har kommit igång betyder ju det att det kan vara äl på gång snart. Men jag har någon känsla i mig att cykeln inte har fattat. Så därför känns det mest som jag väntar på att passera dag 35 så jag kan ringa gyn och fortsätta med något annat... sorry att jag kommer här med mina negativa tankar, men det är så det känns idag...
  • Jenny står brud 090801
    Daa skrev 2009-12-21 12:22:09 följande:
    Åh, tänk ändå...
  • Jenny står brud 090801

Ninnis hur är det med dig idag då?

• Jenny står brud 090801

Tack Lanovia! Det är helt underbart att en här på tråden har plussat, det var ju ett tag sedan så det visar ju att det finns hopp
    Mina tankar beror nog ganska mycket på att det är dags att åka hem snart och fira jul, och det är ju helt underbart. Men samtidigt känns det som alla verkligen håller ögonen på mig... känns som alla kollar på min mage och bara väntar på att jag skall säga att jag är gravid... det har ju nästan gått ½ år sedan vi gifte oss och då känns det som många väntar sig att jag borde blivit gravid nu. Framförallt våra föräldrar tjatar tycker jag... vill inte säga som det är heller än, då känns det som det kommer bli ännu mer frågor sedan.
    lanovia 08 skrev 2009-12-21 12:35:36 följande:

Jenny jobbiga negativa tankar. Hoppas inte du har rätt. Försökt ställa in dig på att kroppen faktiskt är "back in track" tills motsattsen är bevisad. och du neg tankar är välkomna här även idag. Att Daa plusat är helt underbart och får mig superglad. *gör en ny volt i luften*Men alla andras liv går vidare samtidigt.
  • Jenny står brud 090801

Sen så är min kusin gravid, de gifte sig 2 månader innan oss och hon blev gravid direkt efter deras bröllop, det gör ju inte saken bättre precis...

• Jenny står brud 090801

men nu får det vara slut på gnäll från mig, det är ju snart jul och jag är ledig det är ju kanon mysigt...

Lanovia, hur är det med dig och spillevinken idag då?

• Jenny står brud 090801

Ja Sonja, nu blir jag oxå nyfiken...?!?!
    lanovia 08 skrev 2009-12-21 12:36:36 följande:

Jag hoppas också på mer plus här! Mer plus till folket!Sonja är ni nöjda med 2 barn?
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...