I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...
Tack!

Tack!
Julshoppingen gick kanon för oss oxå, bra att skriva lista innan så att man vet precis vad man skall köpa.
Nu sitter jag i soffan och tittar på film och stickar medans mannen är ute och jagar. Mysigt! Dags att återgå till filmen...
GRATTIS DAA, det är ju helt underbart!! Vad glad jag blir för er skull... Vilken julklapp!!
Ninnis hur är det med dig idag då?
Tack Lanovia! Det är helt underbart att en här på tråden har plussat, det var ju ett tag sedan så det visar ju att det finns hopp
Mina tankar beror nog ganska mycket på att det är dags att åka hem snart och fira jul, och det är ju helt underbart. Men samtidigt känns det som alla verkligen håller ögonen på mig... känns som alla kollar på min mage och bara väntar på att jag skall säga att jag är gravid... det har ju nästan gått ½ år sedan vi gifte oss och då känns det som många väntar sig att jag borde blivit gravid nu. Framförallt våra föräldrar tjatar tycker jag... vill inte säga som det är heller än, då känns det som det kommer bli ännu mer frågor sedan.
lanovia 08 skrev 2009-12-21 12:35:36 följande:
Sen så är min kusin gravid, de gifte sig 2 månader innan oss och hon blev gravid direkt efter deras bröllop, det gör ju inte saken bättre precis...
men nu får det vara slut på gnäll från mig, det är ju snart jul och jag är ledig det är ju kanon mysigt...
Lanovia, hur är det med dig och spillevinken idag då?
Ja Sonja, nu blir jag oxå nyfiken...?!?!
lanovia 08 skrev 2009-12-21 12:36:36 följande: