Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Ieftermiddag kommer några kompisar till oss, vi ska äta gott och bara ha det lugnt och mysigt. En av tjejerna som kommer är gravid, ska bli roligt att se hur stor mage hon fått nu

• Jenny står brud 090801

Ja spillevinken borde nog kunna vänta till det nya året innan h*n tittar ut.
    lanovia 08 skrev 2009-12-31 10:15:11 följande:

vågar nästan pusta ut nu. Efter spillevinken har börjat spöka lite det sista har vi sagt till den på skarken att den h*n faktiskt får vänta till MINST imorgon med att komma ut. Och nu är det snart nytt år, så snart kan vi nog räkna med att det är lugnt.
  • Jenny står brud 090801
    Fjällbruttan skrev 2010-01-01 19:48:50 följande:

Ja det är en himla tur att ni finns!! Det är den här tråden och tant-tråden som hållit mitt humör uppe senaste veckorna!Även om jag inte ens orkat läsa har jag pratat med er i tankarna Kram
  • Jenny står brud 090801

JAg har blivit förkyld, inget kul att börja året så

• Jenny står brud 090801

Blomman: Det är starwars som gäller här oxå, men tur att jag kan sitta vid datorn ist.
    Det är ett svårt beslut ni måste fatta Blomman, förstår att det känns jobbigt! Du får komma hit och spy ut dig vad du känner när det behövs...

• Jenny står brud 090801

Själv är jag lite irriterad över en grej jag fick veta igår, och jag vet att det är tramsigt och mannen säger att det är tramsigt så fort jag tar upp det men ändå... det finns ett killnamn som jag tycker är såååå fint, alltid tänkt att får jag en son skall han heta det. Men igår fick jag höra att min kusin som skall ha barn om två månader tänker döpa barnet till det namnet om det blir en pojk. Jag vet att den dagen vi får barn, om vi nu kommer få det de är ju inget man kan ta för givet så vet jag ju inte om det är ett namn som passar... men bara att jag inte kan välja på det känns så trist. Jag har nog haft det namnet i mina tankar i säkert 10 år....
    Böhövde bara gnälla ur mig lite, mannen fattar ju inte alls... det kanske inte ni gör heller men nu har jag iaf fått skriva ur mig lite...

• Jenny står brud 090801

sen att kusinen blev gravid 1 vecka efter att de gift sig gör ju inte saken bättre... oj vad jag är gnällig idag. Så skall jag ju inte börja året. Jättekul för dem att det blev en bäbis så fort och att h*n kommer få så fint namn

• Jenny står brud 090801

Tack, då vet jag att jag inte är helt knäpp

Ninnnis skrev 2010-01-01 21:18:19 följande:
    Jenny, jag förstår absolut att det känns tråkigt! Kram!(Jag kan inflika att jag, min moster och min ena kusin har samma förnamn )
  • Jenny står brud 090801

Förstår oxå hur ni tänker. Det är jätteskönt att kunna komma in här och prata av sig, höra hur ni andra mår ect ect. Men ibland orkar man inte och i den här tråden är det verkligen okej att man dyker upp när man vill. Samtidigt som man blir frågad efter... det är härligt.

Ninnnis skrev 2010-01-01 21:21:58 följande:
    Blommis, jag förstår precis vad du menar med att förankra beslut i sig själv och filtrera lite vad som skrivs i tråden. Av förklarliga själ håller jag ju också ganska låg profil för tillfället. Kram!*fnissar lite åt tanken på att du skulle läsa undertexten till Star Wars högt under filmen*
  • Jenny står brud 090801

Ska ni hitta på något roligt i helgen tjejer?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...