Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Ja snacka om en hemsk väntan...

passionsblomman skrev 2010-01-01 21:57:34 följande:
    Fatta vilken gräslig dubbeljävlig övervidrig VÄNTAN mellan tillbakasättingen och indianerna! Om man lidit kval förr, vad är det jämfört med att ha gjort allt det där???
  • Jenny står brud 090801

Fatta vilken gräslig dubbeljävlig övervidrig VÄNTAN mellan tillbakasättingen och indianerna! Om man lidit kval förr, vad är det jämfört med att ha gjort allt det där???
  • Jenny står brud 090801

• Jenny står brud 090801

oj vad det blev konstig, varför kom mitt inlägg som tre olika...

• Jenny står brud 090801

Blomman: Jag kan ingenting om hur IVF går till därför kan jag inte fråga så mycket. Men tycker det är jätteintressant när du berättar så jag läser gärna och tar in det du skriver och tänker på DIG!!

• Jenny står brud 090801

God morgon tjejer!
    Tittar bara in lite snabbt medan mannen är ute och eldar. Min förkylning känns faktiskt lite bättre idag, hoppas att det fortsätter åt det hållet
    Nu skall vi börja renovera i sovrummet, skall bli så kul... som jag har längtat!!

• Jenny står brud 090801

*Skickar stora kramar till Daa* Och håller tummar och tår allt vad jag kan

• Jenny står brud 090801

Härligt blomman att ni fattat ett beslut! Jag gör som bruttan och håller tummarna för er så fort de blivit lediga från tummhållandet för Daa. Eller om jag håller alla tummar och tår jag har så borde de ju räcka till fler, så gör jag. Men då blir det svårt att skriva så får återgå till filmen ist...

• Jenny står brud 090801

Jag har fått ont i mina tuttar, har haft det några dagar men försöker att inte tänka på det för då börjar jag hoppas... Det har varit ganska kallt här, och nu när jag varit ledig har jag inte haft bh hemma, kan ju vara därför men jag fryser liksom inte om dem... konstigt!
    Brukar inte ha ont i tuttarna, hade det en gång i höstas... men då var det ju inget... men visst börjar man fundera. Är ju på dag 25 idag, inte för att det säger mig så mycket med min konstiga cykel (eller uteblivnda cykel som det har varit den senaste tiden)

• Jenny står brud 090801

Villemoa: Hur är det med dig då?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...