Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

God morgpn tjejer! Nu är vi hemma igen efter ett mysigt julfirande. Hoppas att ni har det underbart!!

• Jenny står brud 090801

Låter som ni haft en mysig jul tjejer! Mina svärisar har varit här idag, och det har varit mysig. Blev lite julfirande i vårt hus oxå, precis som vi ville.

Leksi: Håller med dig om att det verkligen är att ladda batterierna när man har tid att gå hemma och pyssla... hoppas det kommer bli många sådana dagar här nu...

Villemoa: Vad härligt att du inte varit stressad i jul, det är ju precis så det skall vara, men kanske sällan är. Härligt med på äl-testet. Själv har jag inte fått det än. Tror nog inte det bli heller, så nu väntar jag till dag 35 sen blir det att ringa gyn igen. (Hoppas såklart lite på att jag hade äl innan jag började testa men förstår att så är det säkert inte)

Lanovia: Vad jobbigt med förvärkarna!!

• Jenny står brud 090801

Villemoa: Jag ger faktiskt upp för denna månaden med äl-testen. Hoppas att indianerna kommer innan dag 35, så jag kan fortsätta testa nästa månad istället. Annars blir det väl tabletter igen... Men håller tummarna för dig!!

• Jenny står brud 090801

Tack!!

Villemoa skrev 2009-12-26 20:12:23 följande:
    Tack Jenny! Jag håller tummarna för att indianerna ska komma så du kan fortsätta testa!
  • Jenny står brud 090801

Jag har ont på ena sidan av "tjejmagen"... tänk om det är så att jag har äl. *hoppas, hoppas, hoppas* Får nog bli lite mys ikväll oxå

• Jenny står brud 090801

Lanovia: Usch vad otäckt, inte snällt av spillevinken att skrämmas så. Härligt att allt såg bra ut!!

• Jenny står brud 090801

Imorgon skall jag träffa en kompis och hennes son, ska bli så roligt!! Fick lite energi nu när jag tänkte på det så skall nog ta och sy en liten julklapp till honom...

• Jenny står brud 090801

Hej hvidis. Vi skall ha fylld hummer till förrätt, det är riktigt gott!! Vi får nämligen oxå hit vegetarianer...

• Jenny står brud 090801

God morgon tjejer! Ja då var det nyårsafton, sista dagen på 2009. Hoppas att 2010 ger många + , stora magar och sedan små bebisar som växer sig större

Jag har haft en konstig huvudvärk de senaste dagarna, vaknar med den och det hjälper knappt med panodil. Därför har det varit lugna dagar här och inte så mkt på bt. Hoppas att det blir bättre snart, för det börjar bli riktigt drygt

• Jenny står brud 090801

Jag funderar på om det kanske är en förkylning som inte bryter ut, men trist är det iaf.
    lanovia 08 skrev 2009-12-31 10:16:05 följande:

Jenny, jobbigt med huvudvärken. Är det spända axlar som behöver massage kanske? Har varit med om det själv, att axlarna är i så stort behov av uppmjukning att huvudvärkstabletter helt enkelt inte fungerar.
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...