Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Eftersom det är vår första jul i huset känns det ju extra mysigt och roligt att göra julfint här. Vi kommer inte vara här precis i juldagarna men annars kommer vi vara hemma mycket. Ska bli så skönt!

Sen skall vi börja renovera lite i mellandagarna, vår nuvarande sovrum som senare skall bli arbetsrum/gästrum skall göras iordning. Inom något år sen skall vi renovera uppe där vi ska ha vårt "riktiga sovrum" på sikt men det är ju kul att ha fint nere så länge. Kan ju tilllägga att vi har brun/vit/beigea 70 tals tapeter där nu, med hemska spetsgardiner, men det ska bort snart!!!

• Jenny står brud 090801

Det är klart att du inte är själv, NI kommer att fixa det galant tillsammans!!

• Jenny står brud 090801

Nu skall jag sätta igång filmen jag hyrt. Hörs senare tjejer!

• Jenny står brud 090801

Nu kokar tomtegröten här... ska bli så gott när den är färdig! Har nog inte ätit sen förra jul nästan tror jag. Eftersom jag inte tål mjölk kan jag ju bara äta sådan gröt jag gjort själv ...

• Jenny står brud 090801

Stora kramar Bruttan!!

• Jenny står brud 090801

God morgon tjejer, eller kanske lite sent att sga det nu. Men mådde inte bra när jag vaknade i morse så jag bestämde mig för att sova vidare. Så jag har precis vaknat. Nu känner jag mig lite bättre, men frtfarande mkt trött

• Jenny står brud 090801

Håller med dig, så är det för mig oxå

Ninnnis skrev 2009-12-17 12:50:40 följande:
    Förundras över hur mycket det är jag inte har någon aning om...lanovia 08 skrev 2009-12-17 12:42:49 följande:
  • Jenny står brud 090801

Hej alla goa tjejer! Nu har jag jullov!! I tre veckor oxå dessutom. Skall bli underbart att vara ledig... nu skall jag läsa vad ni skrivit

• Jenny står brud 090801

Oj, vad ni har skrivt idag! Dock är jag så trött i huvudet så jag kommer inte alls ihåg vad jag skulle kommentera. Så det får bli massa kramar till alla som behöver och vill ha istället...

• Jenny står brud 090801

Jag har precis gjort nejlikeapelsiner, gav iaf mig lite julkänsla. Kanske något du kan testa?

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...