Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

hej tjejer. Hoppas ni haft en bra helg! Jag har haft en kanonbra helg! Var så mysigt att träffa kompisen och hennes lillkille. dessutom kunde jag bara vara glad för dem, och inte avundsjuk vilket kändes bra.

• Jenny står brud 090801

Blommis: Härligt att ni tog er iväg på lite adventsmys Hur mår du idag annars då?

När det gäller stjärnor och ljusstakar i fönstrena har vi samma problem som ni. Att gå ifårn att ha 5 fönster till 28 gör att det inte räcker med de 4 stjärnor och ljusstakar vi hade. Loppis är bra där har jag köpt två fina gammeldags ljusstakar för endast 25 kr. Så har du inte kollat in loppisarna i din stad tycker jag absolut att du skall göra det. Om inte annat kanske du kan hitta ngt annat fint.. (säger en som ÄLSKAR loppisar )

Ingis: Låter som du har mycket att göra...

Nu kommer min kollega in, dags att logga ut.

• Jenny står brud 090801

Tittar bara in och säger hej. Det är fullt ös här, både hemma och på jobbet. Syrran var och hälsade på igår, mysigt och roligt. Massa samtal och möten på jobbet utöver lektionerna då så jag hinner alldrig in till er. På kvällen är jag trött, och försöker umgås lite med mannen. Men tänker på er och hoppas att jag snart får det lite lugnare. Nu vet ni iaf var jag håller hus :)

• Jenny står brud 090801

Hej tjejer.
    Här är det höt tempo som vanligt innan jul. Så tyvärr hinner jag inte in till er så mycket. Men försöker smygläsa lite på jobbet när det går.

Slutade med mina provera piller igår och jag tror bestämt att indianerna är på intågande! Lite spår av dem och lite ont i magen och ryggen... så nu hoppas jag att de faktiskt kommer ordentligt och att min kropp fattar hur den skall fungera nästan månad utan piller. Det var en liten rapport från mig... nu gäller duschen och sen sängen. Godnatt!

• Jenny står brud 090801

God morgon tjejer. Eller trött morgon kanske... men som ni brukar säga... imorgon är det fredag!! Åhh vad jag längtar efter helg och ledighet. Sen är det bara en vecka kvar tills jullov, då är jag ledig nästan 3 veckor, ska bli så skönt!

Jag har fått en indianinvation, vilket känns skönt! Konstigt att säga men det är faktiskt så.

Ninnis: Grattis att du skall bli faster, men förstår oxå att det kan kännas jobbigt. En stor kram till dig!

lanovia: Härligt med glädjetårar, och att även mannen fick känna er lill* spillevink.

Kramar till alla andra!!!

• Jenny står brud 090801

Det är precis likadant hemma hos oss. Men säg nåt då karl... Ibland blir jag så frustrerad att jag säger något jag inte menar bara för att få igång han

passionsblomman skrev 2009-12-14 14:29:35 följande:
    Ja vad ÄR de med det där att inte SVARA!!! Jag säger det varenda dag tycker jag "men svara då! Det var en fråga jag ställde..."lanovia 08 skrev 2009-12-14 14:25:12 följande:
  • Jenny står brud 090801

Vinkar tillbaka

Daa skrev 2009-12-14 19:20:04 följande:
    *vinkar till Jenny*
  • Jenny står brud 090801

Ikväll har jag gjort julmysigt i köket, nya gardiner dukar ljus ect. Blev så fint! Konstigt men jag hade massa energi när jag kom hem idag, även fast jag jobbade till 17 och var och storhandlade... kanske är för att det bara är fyra dagar kvar till julledigheten

• Jenny står brud 090801

Sen känns det lite spännande med min cykel igen. Förhoppningsvis har den kommit igång nu. Så då kanske jag har äl snart, är på dag 6 idag. *hoppas, hoppas, hoppas* Det kan man ju göra iaf Känns lite spännande igen iaf. Tänker nog inte ta några äl-test denna månaden utan bara köra på och hoppas att indianerna kommer inom 35 dagar (eller inga indianer och ett plus på stickan) Men vore sååååå skönt om min cykel började funka som den ska nu...

• Jenny står brud 090801

Blomman vad du är duktig! Jag håller fortfarande på att göra iordning i mitt syrum. Heja dej!!!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...