Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Hej tjejer.
    Tillbaka på jobbet efter en bra helg. Ikväll är det utv.samtal som gäller till kl 20, jobbigt men skönt när det är över

Leksi: Lyckat till på UL. Vad spännande!!

Nu måste jag gå och äta är jätte hungrig, blir tacos idag... över sen igår kväll så det blir gott!!

• Jenny står brud 090801

Daa: jag skulle jättegärna vilja få hit lite indianer, det är ju jäääääätte längesedan de hälsade på mig. Men i morgon skall jag till doktorn hoppas på att de har hjälp till mig.

• Jenny står brud 090801

Vad bra, då kanske de hittar hit. Japp det är gyn jag ska till i morgon.
    EA&MJ skrev 2009-11-25 13:07:18 följande:

Jenny-du kan mer än gärna få mina skickar genast koordinaterna till dig för jag antar att indianerna har gps eller de kanske har röksignaler *kliar mig i huvudet*Är det gyn du ska till?
    Idag är det en mkt trött Jenny här. Sov igår eftermiddag så jag kunde inte sova inatt. Vilket då gör att jag är ännu tröttare idag än vad jag var igår. Dessutom har vi konferens till 17 och sen utv.samtal därefter till kl 20. När jag kommer hem måste jag sy en present till kompisen vi ska till i helgen. Känns som det här kommer bli en lååååååååååååååååååååååååååååång dag.
    Nu har jag gnällt av mig lite, hoppas på att det kommer kännas bättre nu då...
  • Jenny står brud 090801

God morgon alla härliga tjejer.
    Idag är dagen som jag längtat efter ett tag nu, hoppas bara att jag kan få någon hjälp på gyn. Själv hoppas jag på tabletter som sätter igång äl, men vi får väl se vad som händer.

Hoppas ni får en bra dag allihopa!!

• Jenny står brud 090801

Tack för tips och funderingar på vad jag kommer få för att få igång indianerna. Jag har ju ingen aning, de får göra vad de vill bara det kommer igång igen

Skall vara där vid halv fyra, och sen skall jag hem till en kompis och äta och sticka så det blir rapport från mig först senare ikväll.

Oj, nu börjar lektionen...

• Jenny står brud 090801

Hej tjejer.
    Nu är jag hemkommen från kompisen jag varit hos ikväll. Vet inte riktigt hur jag känner över gynbesöket idag... hon ville såklart bara rikta in det på att jag skulle få indianerna. Själva "bli gravid" skulle vi ta först senare när min cykel kommit igång. Så jag fick provera. Nu ska jag äta dem i 10 dagar, och så hoppas vi på att indianerna kommer. Sen skall jag vänta max 35 dagar... och då hoppas vi ännu mer på att indianerna kommit igen. Gör de inte det skall jag höra av mig till henne igen och så skall vi gå vidare därifrån. Om jag fattat det rätt kan man inte bli gravid när man äter dessa tabletter?!?

Hon gjorde lite undersökningar på mig, fick se på ultraljud hur jag såg ut. Hon hittade många äggblåsor, men sa att de var "många men ganska små" Försökte få henne att förklart vad det betyder, men då sa hon bara att det kan betyda många olika saker. Som om det skulle hjälpa! Har försökt söka lite på det nu på nätet, men hittar inget. Är det någon av er som kan förklara vad det betyder??? Då skulle jag kanske bli lite gladare.

• Jenny står brud 090801

Tack för alla kloka ord från er tjejer. Jag försöker tänka precis så som ni skriver men det är lite svårt. Det som fastnat mest är det hon sa om äggblåsorna, "de är många men små"... kan liksom inte släppa det. Som jag skrev igår har jag suttit och läst en del på nästet, bla om pco. Och då försöker jag se framför mig hur det var äggblåsorna låg, låg de som ett pärlband längst med kanten eller inte ect ect...

Mannen och jag pratade en del igår kväll och det känns jätte-skönt, han är verkligen bäst (för mig) Jag vet att det här inte behöver betyda någonting, bara att min kropp inte blivit återställd efter pillerna. Men eftersom det kan vara så mycket annat också så kan jag inte riktigt bara ta det svaret. Sen störde jag mig på att hon sa "du är ju så ung, så det är ju inget bråtska"... som om det hjälper när man har velat ha barn länge...

• Jenny står brud 090801

Sen ska jag skriva ett lite gladare inlägg också. Det är ju FREDAG idag, och jag har inga fler lektioner Ska möta mannen på stan för att äta lunch och sen ska vi kolla lite på ny bil.
    I eftermiddag åker vi och hälsar på några kompisar, de fick en liten kille för 7 månader sedan så det blir att umgås med dem hela helgen. Ska bli underbart!! Har dessutom inte träffas min kompis sedan vårt bröllop 1 augusti, hon är en av mina bästa kompisar så det skall bli så roligt...

• Jenny står brud 090801

Tack !!

Sonja68 skrev 2009-11-27 09:54:40 följande:
    Jenny; så roligt, det verkar finnas goda förutsättningar för att du ska få en toppenhelg. Det unnar jag dig!
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...