Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Imorgon ska vi ha julpyssel på jobbet på em och kvällen, ska bli mysigt. Och så ha jag lite sovmorgon, börjar inte förren vid 10

• Jenny står brud 090801

Det snöar massor här, eller för att vara här är det massor iaf. Nu beger jag mig iväg till julpysslet, härligt med julstämning då!

• Jenny står brud 090801

Skickar en hälsning från ett helt snötäckt landskap. Åhh vad det är fint. Vi har mellan 5-10 cm och mer ska det bli. Dock är det snöbollskrig på skolan, och det får man inte ha. Så nu blir det det för mig att ta mig ut i snön och stoppa det!

• Jenny står brud 090801

Det gick bra Stoppade två krig och en mulning...

Daa skrev 2009-12-16 11:38:11 följande:
    Jenny: hur går det med fredsmäkleriet?
  • Jenny står brud 090801

jag har tagit ldigt i eftermiddag, jobbade över 5 timmar igår så jag tog ut eftermiddagen idag. Så skönt!! Har hyrt filmer som jag skall titta på. Mannen kommer inte förren senare ikväll så det blir tjejkväll här (vovven och jag)

Sen håller jag på och eldar för fullt. Vi har nämligen svårt att få upp värmen här nu när det blivit lite kallare. Vi eldar ju för att få varmt vatten och varma element. Så även av den anledningen behövdes jag hemma. Hinner liksom aldrig bli varmt när man kommer hem vid 18 tiden. Igår var det 14 grader på toa när jag skulle duscha... inte så skönt
    Men av ngt konstig anledning älskar jag huset ändå... Och så är det ju bra, jag får nämligen användning av alla mina stickade sockar!

• Jenny står brud 090801

Sen blir det nog lite julstädning senare, funderar på att koka tomtegröt oxå. Sen vill jag göra nejlikeapelsiner, men har inga saker hemma till det så det får nog bli i morgon istället. Åhh jag gillar verkligen julen och allt pyssel innan... till helgen skall jag göra julgodis, någon som har något bra recept på ngt gått???

• Jenny står brud 090801

nu är jag här igen...
    är du kvar lanovia?

• Jenny står brud 090801

lanovia: Inte många dagar kvar att jobba nu va? När är det beräknat till?

• Jenny står brud 090801

På lördag skall vi ut och hugga vår gran, på vår egen mark. Känns häftigt. Men helst skulle jag vilja att mannen gick ut och tittade ut några fina som jag kunde välja mellan. Är såå jobbigt att gå runt och titta, är så svårt att bestämma sig för vilken man vill ha då

• Jenny står brud 090801

Lanovia bara fem dar kvar att jobba, det är ju ingenting... vad skönt! Ja, det kan verkligen skilja många veckor beroende på när er lill* bebis väljer att titta ut. Men det verkar som du börjar bli mer och mer redo nu så det kommer självklart att gå jättebra.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...