• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Nej nu skall jag åka hem. Ses kanske i kväll, annars imorgon när jag samlat nya krafter.
    *kramar alla*

• Fru E

Lanovia-har kanske missat att skriva det men jag slutade med pillerna i feb 08 och än har inget hänt trots pergo ett par gånger och akupunktur....så är inte överdrivet positiv varje månad

• Fru E

PB-har ni kört "á naturel" denna gången?

• passionsblomman

Lanovia : Ja

EA: Ja.

Fast bara en gång när det NOG var läge, så det är inget jag egentligen ens tänkt på, för jag vet inte alls om jag everkligen hade ÄL eller ej då.

Men, en mikroskopisk möjlighet finns ju faktiskt om jag tänker efter.

• Fru E

PB-det finns alltid en chans, de är ju riktigt sega de små rackarna

• Daa

Underbart att höra att du börjar ana det!
    Vi har inte tvivlat en sekund
    Men allvarligt talat, lanovia, jätteskönt att höra det från dig. *kramar*
    lanovia 08 skrev 2009-11-05 15:34:52 följande:

Vet ni jag börjar faktiskt långsamt långsamt ana mig till att jag faktiskt kommer kunna klara av en förlossning
  • Daa

EA: hoppas så det knakar (om det nu är nåt man kan göra... ) att pergon ska hjälpa er till det efterlängtade plusset.

*börjar vissla försiktigt för Blomman*

lanovia: Lägesrapporten härifrån är att indianerna gav sig iväg i måndags, så jag närmar mig väl ÄL (jo, jag har haft känningar av revbenet som jag nämnde sist det begav sig...om nån kommer ihåg). Jättetrött, illamående, finnig och överkänslig. *sur*

• passionsblomman

Well, än är det bara dag 26 och jag vet ju inte vad jag ska vänta mig i fråga om längd på cykeln nu. Det är min andra månad utan hormonebehandling och förra månaden TROR jag det var 29 dgar, för jag skrev aldrig ens upp det. Nu brukar jag ju ha typ 32-35 dgr väldigt ofta, så det är ju ingen idé att vissla sig torr i munen förrän typ efter helgen. Dag 30 är på måndag.

• Daa

Okej. Då nynnar jag lite så länge.

passionsblomman skrev 2009-11-05 21:09:52 följande:
    Well, än är det bara dag 26 och jag vet ju inte vad jag ska vänta mig i fråga om längd på cykeln nu. Det är min andra månad utan hormonebehandling och förra månaden TROR jag det var 29 dgar, för jag skrev aldrig ens upp det. Nu brukar jag ju ha typ 32-35 dgr väldigt ofta, så det är ju ingen idé att vissla sig torr i munen förrän typ efter helgen. Dag 30 är på måndag.
    *gäspar stort*
    Tanken på att sova känns riktigt bra, så jag ska nog försöka mig på det nu...

God natt, vänner!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan