• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Sonja68
    Ninnnis skrev 2009-11-05 09:23:41 följande:
    Är lilla K piggare idag? Vad klär hon ut sig till idag, mån tro?
    Hihi... Tja, jag hoppas hon plockar fram sin Super girl-dress med den fladdrande capen. DÅ är hon FRISK!!!
    Hon sa när hon satt och åt gröt: "Mamma, jag känner mig mycket bättre nu. Men lite hostig är jag" Åh, så skönt det var att höra!
    Underbart när en fyraåring har förmågan att uttrycka hur de känner.
  • Jenny står brud 090801

Kikar in lite snabbt igen mellan två lektioner... svårt att slita mig

Armen har blivit bättre men är inte bra på långa vägar, funkar att jobba med hjälp av värktabletter. Inga indianer Och har inte fått svar på proverna än, ger det denna veckan annars tror jag jag ringer på måndag och frågar.

Igår var jag och hämtade massa härliga nya tyger, 20 meter velor i härliga färger Slutar tidigt idag så tänkte testa dem lite i symaskinen ieftermiddag. Och så får ni hålla tummarna för mig i eftermiddag för jag skall ringa till en butik här i stan och se ifall de skulle vilja bli återförsäljare åt mina barnkläder *hoppas, hoppas*

Ninnnis skrev 2009-11-05 08:33:37 följande:
    Hej Jenny! Hur går det med armen? Inga indianer än? Har du fått veta något mer om prover osv?
  • Fjällbruttan

Åååh vad underbart att höra såna ord från lilla K
    Blir alldeles varm i hjärtat...

Skojiga saker att göra på fjälllistan...?? Nä, det finns inte!
    men: fakturera, ringa och tjafsa med en kund som ringer en av mina anställda och säger åt henne att göra saker som vi inte har kommit överens om, vem f-n ska betala det då? Bokningsbekräftelser (ganska roligt) skriva ut tre olika avtal och sen ska jag göra i ordning ett brev som jag skäms för!!!
    Upptäckte igår att glömt skicka frön till Blomman.... PINSAMT!!!! *ryser av skam*
    Dethela toppar jag med ett brev till min mormor.. som är drottning i helvetet..och hon vägrar att dö!! Hon har sagt att hon ska göra det i 30 år! När ska det äntligen ske??
    Elak?? Jag?? nä.. faktiskt inte, bara så jävla dum som inte klarar att bryta kontakten fast tom. min psykolog jag gick hos tidigare sa åt mig att göra det!

• Jenny står brud 090801

Hann precis läsa vad ni skrivit skickar massa kramar till alla. Och så håller jag tummarna att det är på bättringsvägen för Sonjas lilla dotter...

• Ninnnis

Fast tråkigt med mormor och skäms-brevet, förstås... Men du uttrycker dig så himla kul att det blir roligt även om det är tråkigt

• Fjällbruttan

Ninnnis skrev 2009-11-05 10:00:54 följande:
    Fast tråkigt med mormor och skäms-brevet, förstås... Men du uttrycker dig så himla kul att det blir roligt även om det är tråkigt

Jag måste försöka ta kärringen med humor... annars går jag under!
    Det är ju inte mitt fel att jag fick henne till mormor... och min älskade man är nog den som gjort mest för att stötta mig i den relationen, han svarar tom. emot tanten när hon hugger emot mig Och ringer hon (svarar aldrig om inte han är hemma..) så lämnar han mig inte en sekund, utan gör vilda grimaser, pussar mig och en gång när jag tom grinade så började han strippa jag höll på att dö av skratt

Svar på tråden I vått och torrt och väntan