• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Sonja68

God morning girls!
    Ville bara meddela att igår höll sig K:s feber UNDER 39 strecket hela dagen, och inatt har vi haft vår första FEBERFRIA natt på evigheter (känns det som). Törs man hoppas på att det vänder nu?
    Jag gör det, eftersom jag är av en optimistisk natur

Läkaren ringde igår och hade fått svar på första näsodlingen och den visar att hon har en bakterie. Därav långdragen feber. Kroppen försöker ta kål på den själv. Om hon nu inte får feber igen och blir sämre så har hennes lilla kropp själv tagit hand om eländet, annars så får hon antibiotika så fort jag lyfter luren.

Ni anar inte vad härligt det var igår att se när hon tog fram utklädningskläderna och klädde ut sig till Ballerina, Prinsessa, lade 10 pussel, lekte med gossedjuren och SKRATTADE och åt lite ♥ Det värmer ett oroligt mammahjärta!

Kram på er!

• Sonja68

Svaret på influensaprovet får vi idag mest troligt.

• lanovia 08

Vågar man annat än att låta en höggravid snart födande kvinna vinna???

passionsblomman skrev 2009-11-04 13:58:34 följande:
    Det var det också!Särskilt när JAG la vantarna på Norrmalms-och Östermalmstorg.
  • lanovia 08

Hmmm försöker bli klok på detta. Sammandragningar tror jag helt klart jag haft vid det här laget. Känns typ som hela magen drar ihop sig och man måste mer eller mindre böja sig framåt?
    eller är det fövärk? *kliar mig förvirrat i hövvet*

Det jag hade här om dan var nog bara allmänt muskler i uppror.

• lanovia 08

Sonja förstår att det måste varit underbart att se lilltjejen leka igen. Men om det är en bakterie borde det ju inte vara influensan, vill säga om hon inte drabbats av både och.
    *drar en lättnadens suck över att det verkar gå åt rätt håll med K*

• Ninnnis

Eller hur!

lanovia 08 skrev 2009-11-05 08:17:25 följande:

Tjoho!!! Vilken jackpott du har varje vecka, TVÅ killar som kommer hem!!
  • Ninnnis

Vilken dialekt var det du pratade nu igen?

lanovia 08 skrev 2009-11-05 08:22:06 följande:

*kliar mig förvirrat i hövvet*
  • Ninnnis

Spännande med sammandragningar, Lanovia! Eller?

Hej Jenny! Hur går det med armen? Inga indianer än? Har du fått veta något mer om prover osv?

• Sonja68

Lanovia: Låter som sammandragningar.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan