• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis
    passionsblomman skrev 2009-11-04 13:58:34 följande:
    Det var det också!Särskilt när JAG la vantarna på Norrmalms-och Östermalmstorg.
  • Ninnnis

Det här blir bara bättre och bättre! Nu kommer jag ju vara hemma ikväll, vilket innebär att jag kan kolla på kvalet till Allsvenskan klockan 19.15 Heja Djurgården!

Jag ska inte röra mig en meter från soffan när jag väl har krypit ner där, den saken är biff (som min pappa skulle ha sagt)!

• Fru Bygg

Hej!

Har precis lyckats få Ella att sova lite för sig själv i sin vagn. Hon sover ok om nätterna nu (eller ja, än så länge är det bara 3-4 timmars pass, men hon är ju rätt så liten än så länge). Jag längtar tills de längre passen som Bellabus och Esther sover!
    Dock så sover inte Ella mkt alls om dagarna. Eller jo, hon kan sova om hon ligger i min famn, men inte i sin vagn eller säng.

Har de senaste dagarna känt mig lite småhängig, eller idag känner jag mig småhängig, innan dess har jag inte mått bra. Hoppas att jag är på bättringsvägen nu iallafall, det är jobbigt att vara sjuk och ha hand om en liten tjej själv hela dagarna.

Nu ska jag försöka läsa ikapp lite i tråden...

• Ninnnis

Hej fru bygg! Hoppas verkligen inte du blir sjuk! Klart att Ella hellre sover i mammas famn än i sängen

• Fru E

*vinkar till fru bygg*

Jag mös med en liten 7 veckors tjej i lördags kväll och fick henne att somna i min famn efter lite vankande, så otroligt mysigt men inte så skönt för armarna eller ryggen

Svar på tråden I vått och torrt och väntan