• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Näää? Jag skrattade åt Lanovias make och att hon fick skratta lite mitt i alla auroror och tårar..

Och så sa jag till Hvidis att jag inte sov för hon undrade.

Det var väl rätt...?

Eller är jag helt koko och inte ser vad du menar?

Ninnnis skrev 2009-11-04 08:26:30 följande:
    Fler än jag som är förvirrad när det gäller namn?
  • passionsblomman

Jag är förkyld!
    Ingen idé att ignorera. UUUUSCH vad ruggigt allt blir då!

Jag har inte ens gjort kaffe, för det kommer ändå inte att vara gott.

Känner man mig så säger det allt.

Egentligen vill jag bara sova, men det gick inte så jag steg upp.

• lanovia 08

Jag har fortfarande inte sett ett helt avsnittav Karl-Bertil Jonsson *skäms*
    händer alltid något annat då hos oss.

Ninnnis skrev 2009-11-04 08:25:59 följande:
    Åh, jag älskar Karl-Bertil Jonsson!
  • lanovia 08

Inatt drabbades jag av en lätt panik igen. Vaknade av kramp i vaden, tio gånger värre än vad jag någonsin känt av någon kramp förut. Det gick liksom inte att få den att släppa. I detta så försökte jag öva lite profylaxandning. kan säga att det gick åt skogen. Då tänkte jag nejnej jag kommer inte klara detta, det kommer ju säkert göra så mkt ondare än denna kramp att föda...
    Men sedan inser jag att det inte går att jämföra krampen med värkar, fast så klarsynt var jag inte inatt.

Är fortfarande lycklig över aurora besöket. Som maken sa igår, detta kommer vi klara tillsammans, vi är ju alltid ett oslagbart team. Den tanken skall jag försöka hålla fast vid.

• lanovia 08

Hvidis kan du nästa helg?

Hur har ni det allihopa idag?

• Ninnnis

Blommis, mitt inlägg ovan blev lite konstigt citerat, men Hvidis undrade väl om jag sov?

Hvidbrud skrev 2009-11-03 22:05:30 följande:
    *Undraromninnissover*
  • lanovia 08

blommis jobbigt med förkylning. Hoppas den inte blir för hård mot dig, men låter oroande med kaffet.

• passionsblomman

DU KAN INTE MENA ALLVAR!!!!!

Nu har jag inte sett det på åratal, tomten brukar vara i full mundering så dags numera-och gissa vem som ofta är tomten dessutom-men när jag växte upp. OOOH Karl Bertil är viktigare än Kalle Anka-lätt!

lanovia 08 skrev 2009-11-04 09:02:40 följande:

Jag har fortfarande inte sett ett helt avsnittav Karl-Bertil Jonsson *skäms* händer alltid något annat då hos oss.
  • Ninnnis

Underbar inställning!

lanovia 08 skrev 2009-11-04 09:07:04 följande:

Som maken sa igår, detta kommer vi klara tillsammans, vi är ju alltid ett oslagbart team. Den tanken skall jag försöka hålla fast vid.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan