Hej
Jag lever.. men når illa idag igen, jag är så less nu!
Var hos BM igår, och fick höra lilla hjärtat slå, blev så lycklig!
Eftersom jag och min kompis har samma BM pratade vi om henne och BM frågade faktiskt om jag vill att vi skulle försöka höra hjärtljuden eller inte, är ju så tidigt så hon sa att hon inte ville oroa mig om hon inte skulle hitta åt lill-puffen, men allt gick bra!
fast järnet är för lågt och blodtrycket är lite lågt och så skällde hon lite på mig för att jag ätit för dåligt, hade ketoner i urinet! Mycket underligt
Lill-Puffen är nu arbetsnamnet här.. jag känner nämligen puffar redan
Och bebis storasyster har smeknamnet Puff "Pufflan" Pufflingsson, prinsessa av smultronbacken
Hon lyssnar faktiskt till alla namn! Hon puffade och stånkade som liten, så vi tyckte hon var en liten puffla...och det växte engång smultron på backen här, tills mannens farbror skottade över dem med traktorn....
Jag lyssnade på brunchrapporten igår och vart helt chockad!
Och min kompis ringde igår (vi har haft kontakt hela helgen, skönt!!) och de hade gjort fler ultraljud inför skrapingen idag, och läkaren var jättenoga med att visa att det inte fanns nåt hjärta som slog... hon fattade inte varför först. Det som skulle blivit deras barn var litet som en ärta, resten ser ut som en vindruvsklase...
Lanovia, jobbar din svärmor på försäkringskassan?? "Graviditet är ingen sjukdom" verkar vara deras mantra! Skit i knäckebrödssmulor, bädda åt henne med gullfiber
Blomman, asgarvade åt din son
Även jag har barn som inte vaknar ibland när jag ska få dem från soffan, det är så kul!!
Sonja, kramar i massor! Hoppas ni orkar stå på er idag! Och om det gör ont för lillan att andas tycker jag fan i mig att de borde lägga in henne! Kram igen!
Lanovia, ska tänka på dig vid 13-tiden, det kommer att gå jättebra, vräk ur dig din räddla bara, de är faktiskt utbildade för att kunna hjläpa dig!
Du ska absolut inte skämmas för att du är rädd, så ta emot all hjälp du kan få!
kram