• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Profylax, väl? Lycka till i alla fall!

lanovia 08 skrev 2009-11-03 16:49:04 följande:

nej nu är det dags för aurora. *pust*Räkna inte med mig mer här ikväll, lär däcka när kursen är slut, 3h lång.
  • passionsblomman

*kokar fläsklägg och rotsaker*

Vadnudå, försvann alla så här tidigt idag?

Lycka till Lanovia! Vad skönt med garanterad plats på sjukhuset också! Det där var ett helsicke när min son skulle födas, folk belev skickade ta mig tusan till VÄSTERÅS från Sthlm ibland när det var proppat överallt.

Jag hae ju min depression och var lite halvlovad att det nog skulle gå att fixa in mig på SÖS när det var dags, men det vågade man ju inte tro förrän man såg det.

By the way så var vi de sista som fick ett rum den natten. Tio minuter efter oss kom ett par som visst födde i hissen.
    Snacka om coola sköterskor på det stället. Man hade aldrig kunnat ana att de hade häcken full! Proffsigt!

• Fjällbruttan

Vad skönt att höra att auroraträffen gick bra!

jag hoppas förövrigt på att kunna tigga till mig igångsättning denna gång även om jg inte har GBS( alla prover hittills är negativa, tjohooo!)
    Eftersom det tog 1,40 sist... och vi har 23 mil till bb... jag VILL INTE föda i bilen!
    Inte i en ambulans heller, herreminje så obekväma de är!
    ^Åhhh... jag vill också  sova så länge i sträck... Pufflan äter fortfarande på natten, förutom att hon pratar i sömnen, eller gormar snarare.. är nog dags att vi flyttar ut henne ur sovrummet snart innan nästa anländer... och tar av hon vällingmålet på natten, men vi är för trötta för att orka tjafsa, är lättare att plugg i en flaska
    Vi har en termos med hetvatten och en flaska kallvatten vid sängen, så det är bara aatt slå i nappflaskan och skaka...så lägger sig friden på 2 sek igen

Sonja, hoppas alltgått bra idag!

Kram

• lanovia 08

En snabbtitt innan kvällsmat och sömn.

Profylax skulle det så klart vara Ninnis. Kursen var kanon, väldigt lugnande och givande. frågan är bara är kursledaren alldeles för lugn eller andra kvinnor väldigt bra på att skrämmas????
    bästa med hela kommentaren var nästan bilen hem därifrån. Jag frågade vad mannen tyckte. Han tyckte det varit väldigt bra, men nivån kändes låg ibland när kursledaren pratade om bajs och hur man tog i när man bajsade och vi skulle stimulera där vi satt hur vi bajsade. Kommentaren som kom var i stil med "nu kommer jag ju inte kunna njuta nästa gång jag går på toa"
    Oh nej stackars dig! Herregud skrattade så jag grät, tog lång tid innan jag kunde prata igen.

Som sagt denna dag har varit intensiv men väldigt väldigt bra. Känner mig mycket lugnare (för stunden)
    Ledsen att jag är så ego i mina inlägg idag men tankarna spirar för fullt och jag har svårt att skriva vettiga saker.
    Nu är det kvällsmat här.
    *kram till alla*

• Hvidbrud

Lanovia: Vad härligt! Låter som ett förlösande skratt!

*Undraromninnissover*

Min bästis ringse och frågade om hon fick sova här i morgon. Klart! Gud vad roligt! Vin och snack och frukost. Och batman är ledig, så han kan passa lilla E.

• passionsblomman

Lanovia:

Gött med ett gott skratt! Det behövde du!

Hvidis: Nej, jag sover inte, jag får skäll i senaste brudöverlämningstråden.

• Villemoa

Hade sett inslag om det redan på nyheterna på morgonen så det var inget nytt under solen. Du har inte rört upp något för mig iaf min vän!

passionsblomman skrev 2009-11-02 22:35:47 följande:
    Såklart du gör!jag tvekade faktiskt om jag ens borde visa den där länken här. Men så kunde jag inte hålla mig!Förlåt ifall jag rör upp allt för någon helt i onödan!!!
  • passionsblomman

Vilken tur!

Rör upp är visst annars det jag gör här på BT...

Villemoa skrev 2009-11-03 23:40:30 följande:
    Hade sett inslag om det redan på nyheterna på morgonen så det var inget nytt under solen. Du har inte rört upp något för mig iaf min vän!
  • Villemoa

Det är bara för att folk inte förstår bättre som de anklagar dig för både ett och annat... :-P

lanovia; vad skönt att höra att det gått bra idag! Och (vet inte om jag sagt det förut) men vilken härlig man du har som fixar och donar så bra till din födelsedag!!

passionsblomman skrev 2009-11-03 23:42:12 följande:
    Vilken tur! Rör upp är visst annars det jag gör här på BT...
Svar på tråden I vått och torrt och väntan