• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Villemoa

Okej, det är är bevisat - jag är snurrig! I föregånde inlägg skulle det också stå ".. skulle det ju vara"

• Villemoa

I förmiddags lekte vi inomhus jag och Moa, sen var vi och hämtade lite kläder jag köpt och sen så var vi in till grannen och fikade Inte undra på man blir snurrig

• Villemoa

"Marsh i säng, du får INTE se klart filmen!" (vet du vart citatet kommer ifrån?

Ska själv ta och lägga mig under täcket med min bra-iga bok!

• passionsblomman

Karl Bertil Jonsson såklart!

...och det gjorde inget för han hade redan läst hur filmen slutade!

FILM! DET är det jag vill ha! Mera bra filmer! Flera bra filmer! Massor med bra filmer! Hitåt!

Villemoa skrev 2009-11-04 00:09:59 följande:
    "Marsh i säng, du får INTE se klart filmen!" (vet du vart citatet kommer ifrån?Ska själv ta och lägga mig under täcket med min bra-iga bok!
  • Ninnnis

Fler än jag som är förvirrad när det gäller namn?

passionsblomman skrev 2009-11-03 22:09:30 följande:
    Lanovia: Hvidis: Nej, jag sover inte, jag får skäll i senaste brudöverlämningstråden.
  • Ninnnis

För övrigt så gick jag inte och lade mig klockan 22 igår. Min kväll blev inte alls så lugn och skön som jag hade planerat. Min kollegas son är fortfarande sjuk (närmsta chefen också) så jag jobbar ensam mellan 7-17 idag också. Det innebär att jag måste köra direkt från jobbet till kvällens tjejmiddag med fd. kollegorna, och hinner därmed inte laga storkok idag som jag hade tänkt. Det var jag därför tvungen att göra igår kväll, efter träning och handling, vilket gjorde att jag både missade Desperate Housewives OCH kom i säng alldeles för sent. Där fick jag för att jag var så äppelkäck när jag skrev om min kväll igår...

• Ninnnis

Vad skönt att dagen gick bra igår och att det känns bättre idag, Lanovia. Härlig kommentar!

Hvidis, vad mysigt med bästisbesök!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan