• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Ja gör det.
    Och resten av tjejerna?

• ingenjörsbruden

Hej hopp ni underbara!

Blommis: Wow med backning! Veti tusan om jag ens vågat mig på att prova....lyckades en gång skrapa upp sidan på en bil när jag backade in...inte så roligt...
    O stackars sonen....*gråter en liten skvätt jag med*

Ninnis, va mysigt o härligt du har haft det i Norge! O va härligt att make o vovve kommer hem tidigare! Hoppas att det går bra på jobbet!

Lanovia: Vilken helg! Mysigt o härligt! till din mamma som betalade kläderna o en näve knäckebrödssmulor till din svärmors säng....o en BAMSEKRAM o till din make!! Vilken gullig man du skaffat dig!
    Oss passar det osså bäst på söndagen...gärna vid lunch om det går. Tjohoooo va roligt!

Jenny: Önskar bara att jag var så händig som du med nål o tråd så att jag hade kunnat fixat lite själv med gardiner osv...men svärmor ska ju ha ngt att göra nä men hon har erbjudit sig att fixa gardinerna!

Daa: för orden o Busan. Hoppas att "tingen" har fixat sig i dag.

• passionsblomman

*hjälper till att smula knäckebröd i svärmors säng*

Åh, nu har jag ätit färskt franskbröd med Åseda gräddost och varm choklad med vispgrädde, så jag blev helt tvärmätt!

men GOTT var det! *slickar gräddmustacherna från överläppen*

• ingenjörsbruden

Idag har syrran varit här o passat busan lite...de var ute på promenad själva medans jag röjde o slängde gamla kläder i klk.
    Känns gött...har en del ställen till att röja o slänga ut grejor från....så mamma o syrran ska turas om att komma o passa busan så jag hinner med lite...

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-11-02 15:55:07 följande:
    *hjälper till att smula knäckebröd i svärmors säng*Åh, nu har jag ätit färskt franskbröd med Åseda gräddost och varm choklad med vispgrädde, så jag blev helt tvärmätt! men GOTT var det! *slickar gräddmustacherna från överläppen*
    *DREGEL*
Svar på tråden I vått och torrt och väntan